אביטן: "המאבטח גלגל אותי במדרגות". אריה: "אלוהים הציל את מלמוד"

play
ניסו אביטן, מאמן הפועל חדרה | שלומי גבאי
ויהי אור: רויזמן העניק להפועל ירושלים ניצחון בכורה העונה, 0:1 על חדרה 02:10

מאמן הפועל חדרה אחרי ההפסד להפועל ירושלים: "לא נתנו לי לרדת. זה היה משחק לא נעים לצפייה". זיו אריה שניצח לראשונה העונה התייחס לחזרתו של הבלם

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

זה לקח להפועל ירושלים עשרה מחזורים העונה ו-14 משחקי ליגה בסך הכל כולל העונה שעברה, אבל הערב (שלישי) היא עצרה את רצף המשחקים ללא ניצחון כשגברה 0:1 על הפועל חדרה וכאמור חגגה ניצחון בכורה העונה. זיו אריה ושחקניו עדיין במקום האחרון, אבל כעת במרחק מינימלי של ארבע נקודות מחוף מבטחים הודות לניצחון הראשון שהגיע ממהלך אישי נפלא של אור רויזמן.

בעמדת הראיונות אחרי המשחק, זיו אריה נשאל על מד הלחץ במועדון וענה: "הרבה אנשים מדברים איתי על העונה שעברה ואני אומר להם לא לדבר איתי על זה, כי בפלייאוף העליון היינו קבוצה אחרת. בסך הכל עברו 14 משחקי ליגה ללא ניצחון וזה משהו שאני לא ממליץ לאף אחד. מה היה היום שונה? זה דווקא אחד המשחקים הכי פחות טובים שאימנתי, בטח של הפועל ירושלים. זה ניצחון 0:1 קשה ואגרסיבי, לשם שינוי הבקענו ראשונים ושמרנו על היתרון. היינו יכולים גם לתת את ה-0:2 שהיה נותן לנו אוויר, אבל זה ניצחןן ולא צריך יותר מזה כרגע. התהליך שלנו לעולם לא יפסיק, היו פה 7-8 שחקני בית ובהרכב עוד שני שחקני נוער – אנחנו הפועל ירושלים, מועדון שפותר את הבעיות שלו מבפנים ולא עם שחקנים מבחוץ".

נועם מלמוד, בלם הפועל ירושלים
"אלוהים עזר לו, הציל ילד שעתידו לפניו". נועם מלמוד | שלומי גבאי

על חזרתו של נועם מלמוד ששיחק לראשונה מאז חודש מרץ: "עדיף שאני לא אדבר, כי מרוב שאני אוהב אותו אני אגיד דברים שאסור לי. מה שקרה לו זה טרגדיה ואלוהים עזר לו, הציל ילד שעתידו לפניו. גם זה היה סוג של הימור כי הוא אפילו לא ערך משחק אימון, אבל מהיום שהוא חזר להתאמן אמרתי לו 'רק תגיד מתי'. השבוע הוא אמר לי כן. כפרה על נועם".

אור רויזמן שכבש את שער הניצחון הוסיף: "התחושות מדהימות, אבל זה בסך הכל הניצחון הראשון שלנו ואנחנו לא נחגוג יותר מדי. צריך להמשיך ככה ולצבור ביטחון. כמו כל הקבוצה גם אני עברתי תקופה של חוסר ביטחון והגול הזה שיחרר בי הרבה אמוציות. אני שמח שעזרתי לקבוצה ובטוח שמהמשחק הזה נצבור ביטחון וניתן בראש במשחקים הבאים".

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים
הרצף השלילי נעצר. זיו אריה | שלומי גבאי

ניסו אביטן חייך קצת פחות אחרי ההפסד וסיפר על אירוע חריג בסיום: "אני לא מכיר חברת אבטחה שלא נותנת למאמן לרדת לחדר ההלבשה. הוא ביקש ממני צמיד שלא היה לי והוא פשוט גלגל אותי במדרגות ולמזלי היה מישהו שתפס אותי".

על ההפסד: "זה היה משחק לא נעים לצפייה, לא ברמה מספיק טובה. הגענו למעט הזדמנויות שלא הצלחנו לנצל וזה מאכזב מאוד, אבל זה חלק מהמחיר שמשלמים על סגל קצר שמשחק כל שלושה ימים. אני חושב שבמסגרת הכלים שיש לנו, אנחנו עושים את כל המאמצים. השחקנים עייפים ולא הגיבו כמו במשחקים הקודמים, אבל זה הלו"ז של כל הקבוצות. הרוטציה שעשיתי לא הוכיחה את עצמה ואין לי פתרונות אחרים, כי אני יכול לשתף רק את השחקנים שיש לי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי