"אנחנו סוחטים את אותם שחקנים", אך הפועל חדרה תתקשה להתחזק

play
גם הניסיון לרוטציה לא ממש עובד. אביטן | שלומי גבאי
ויהי אור: רויזמן העניק להפועל ירושלים ניצחון בכורה העונה, 0:1 על חדרה 02:10

ניסו אביטן הודה שהעומס והסגל החסר מקשים, אך כרגע אין תקציב לחיזוק משמעותי בינואר. המאמן: "יש חוסר יציבות בקבוצה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה קיוו לחזור מטדי עם נקודות, אך בסופו של דבר רשמה הקבוצה הפסד נוסף, 1:0 להפועל ירושלים, ונותרה קרוב לאיזור המסוכן של תחתית הטבלה. לחדרה אין הרבה זמן להתאושש מההפסד וכבר ביום ראשון תארח הקבוצה את מכבי חיפה, שמגיעה במומנטום טוב מאוד. בסיום הודו אנשי הקבוצה שהשחקנים נפלו מהרגליים בשל עומס המשחקים והסגל הקצר, כשרק משחק טוב של השוער גיא הרמן מנע הפסד בתוצאה גבוהה בהרבה.

"יש חוסר יציבות בקבוצה", אמר המאמן ניסו אביטן בסיום המשחק. "אנחנו די סוחטים כל הזמן את אותם שחקנים, ברצף המשחקים העמוס הזה וגם כשעושים קצת רוטציה, זה לא תמיד עובד לנו".

חדרה הגיעה למשחק ללא מספר שחקנים פצועים ובצוות המקצועי מנסים לשכנע את ראשי המועדון להתחזק בינואר, אך נראה שזה לא יהיה פשוט בשל היעדר תקציב לכך בשלב זה. במועדון ינסו לשחרר שחקן או שניים מהסגל הקיים וישתמשו גם בתקציב שהתפנה מעזיבתו של החלוץ הבלגי ארון ליה איסקה, כדי לנסות ולהחתים חלוץ זר אחר במקומו.

ניסו אביטן, מאמן הפועל חדרה
גם הניסיון לרוטציה לא ממש עובד. אביטן | שלומי גבאי

"חבל על איבוד הנקודות הזה, כי היינו מתחת לרמה שלנו", אמר הבלם עידו לוי בסיום. "אבל אנחנו כבר מסתכלים לעבר המשחק ביום ראשון. ידענו שהולך להיות משחק טקטי מאוד וידענו לקראת מה אנחנו באים. ברגע שספגנו את הגול, זה הפך לעוד יותר קשה, כי הפועל ירושלים עוד יותר הסתגרו והיינו צריכים לייצר מצבים ורעיונות וזה פחות הלך. המטרה שלנו היא קודם כל להישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי