נאסים אואמו עשוי לעזוב בינואר, מכבי נתניה לא תעמוד בדרכו

play
נאסים אואמו, מגן מכבי נתניה מורחק | ברני ארדוב
מוסקרה עצר פנדל, זהבי כבש בפנדל, מכבי תל אביב גברה גם על נתניה 04:30

במועדון לא מרוצים מההתנהלות של המגן מאז שפרצה המלחמה ויאפשרו לו לעזוב אם יקבל הצעה. דריכות לפני בית"ר (19:45, ספורט2)

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה דרוכים מאוד לקראת משחק הבית הערב נגד בית"ר ירושלים (רביעי, 19:45, ספורט2). אחרי ניצחון נגד הפועל באר שבע והפסד למכבי תל אביב, מחפשים בנתניה קצת יציבות ורצף של תוצאות טובות ומקווים להתחיל בכך כבר הערב, עם דחיפה של אוהדי הקבוצה שישובו ליציעי האצטדיון. המאמן רן קוז'וך הזהיר את שחקניו מפני שאננות וביקש לראות את אותן אגרסיביות ומחויבות בשני צידי המגרש, כפי שהיה בדקות רבות בהפסד למכבי תל אביב ביום ראשון.

איגור זלאטנוביץ' שמועמד לעזוב בינואר ולירן רוטמן, לא בסגל, כאשר לעומתם חוזרים אביב אברהם ואיתי בן שבת, שיתחילו על הספסל ויעמדו לרשות המאמן. בצוות המקצועי היו לא מעט התלבטויות בנוגע להרכב הפותח, בעיקר כחלק מתכנית חלוקת העומסים בלו"ז המשחקים הצפוף שמצפה לקבוצות הליגה.

לצד ההכנות לקראת המשחק הערב ושאר המשחקים שצפויים לקבוצה בשבועות הקרובים, עוסקים במועדון גם בשינויים אפשריים בחלון של ינואר, כאשר לוואלה! ספורט נודע שהמגן הצרפתי נאסים אואמו עשוי לעזוב את הקבוצה. אואמו שפתח טוב מאוד את העונה, נראה עצבני וקצת פחות מחובר מאז שהחלה המלחמה בישראל וגורמים במועדון הביעו אי שביעות רצון מהתנהלותו ומחוסר החשק שהוא מפגין לעיתים. בנתניה אומרים שאם המגן יקבל הצעה מקבוצה בחו"ל, הם לא יעמדו בדרכו וינסו להביא מגן ישראלי או זר אחר על חשבונו.

נאסים אואמו שחקן מכבי נתניה
נאסים אואמו שחקן מכבי נתניה | ברני ארדוב

הרכב משוער: רז כרמי, כארם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, מתן לוי, נפתלי בלאי, בוריס אנו, איתן אזולאי, מקסים פלקושצ'נקו, אחמד סלמן, ראצ'יד צ'ירינו, איתמר שבירו.

עוד באותו נושא: ליגת העל, מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי