רומן: "אני רוצה ויכול לאמן", אלחמיד: "לא בורח מהמינוסים שלי"

play
חאתם עבד אלחמיד הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
ריאיון יוצא דופן של אלחמיד, רומן התייחס לאפשרות שימשיך לאמן 08:22

מאמנה הזמני של מכבי נתניה הודה אחרי ההפסד בבכורה: "זו החלטה של ההנהלה". שחקן הפועל חיפה שכבש ובישל ב-1:2: "אפילו אשתי סובלת ממני בקטע הזה"

(גודל טקסט)

המומנטום הגדול של הפועל חיפה נעצר בעקבות שני ניצחונות בלבד בחמשת משחקי הליגה האחרונים והיא ידעה שהיא לא יכולה להרשות לעצמה למעוד גם נגד מכבי נתניה, שהגיעה הערב (שבת) לכרמל אחרי שני הפסדים השבוע ועם מאמן חדש – דן רומן, מאמן קבוצת הנוער, שלפחות זמנית מחליף את רן קוז'וך שפוטר. אחרי 81 דקות מותחות וקצביות, חאתם עבד אלחמיד ששב להרכב אחרי קרוב לשלושה חודשים כבש, כעבור שש דקות גם בישל לגיא מלמד ואילו לירן רוטמן רק צימק שלוש דקוך בתוך תוספת הזמן, אבל לא מנע מנתניה הפסד 2:1 בחיפה.

לאחר ההפסד אמר דן רומן: "לאורך כל המחצית הראשונה וברוב המחצית השנייה, זה משחק שהיה יכול ללכת לפה או לפה. ספגנו ראשונים ממצב נייח אחרי שניסינו להבקיע כמעט בכל מחיר והמשחק נפתח. יש דברים שנצטרך לתקן, אנחנו מאוד מאוכזבים וצריכים להיות יותר טובים, זה ברור. מה שהיה עד עכשיו הוא לא ענייני, אבל אני מסכים שיש כאן סגל מצוין שיוציא יותר. אנחנו עוד נשחק מצוין וניקח הרבה נקודות".

דן רומן, מאמן מכבי נתניה
| ברני ארדוב

כאשר נשאל אם ימונה למאמן הראשי, השיב: "מה שהיה ביני לבין אייל סגל יישאר בינינו. זו החלטה שההנהלה צריכה לקבל ומה שיהיה, יהיה. אם אני רוצה להיות המאמן הראשי? אני רוצה ויכול".

לדברי המאמן הוסיף הקשר איתן אזולאי: "בשנה שעברה היינו באותו מצב והצלחנו לצאת ממנו, גם השנה בטוח נצא מהמצב הזה. אנחנו קבוצה מגובשת וטובה ובעזרת השם עוד יהיה טוב".

אזולאי גם נשאל אם יש סיכוי שיעזוב בינואר: "זה לא מעניין אותי ואני לא שומע שום דבר. אני עם הראש והלב במועדון ורוצה להצליח פה".

שחקן הפועל חיפה חאתם עבד אלחמיד חוגג
שחקן הפועל חיפה חאתם עבד אלחמיד חוגג | ברני ארדוב

צפו בריאיון של אלחמיד

בצד המנצח, גיבור הערב היה חאתם עבד אלחמיד שכבש ובישל אחרי כמעט שלושה חודשים מחוץ להרכב ואחרי ששמו היה לא מעט בכותרות ולא מסיבות ספורטיביות: "אני שמח מאוד שחזרתי ועזרתי לקבוצה לנצח. ככה צריך לחזור ולצאת ממשבר או משברון, מה שלא יהיה. אני תמיד רוצה לשחק ולא אשקר שיש עניין איתי – אני אוהב כדורגל מאוד ולא בורח מהמינוסים שיש לי בהתנהלות, גם אמרתי את זה לרוני לוי שמכיר אותי טוב. כל מי שאימן אותי שם לב ליכולות ולאיכויות שלי, אבל יש לי מינוסים שלא קשורים לכדורגל, אלא להתנהלות שלי – אפילו אשתי סובלת ממני בקטע הזה".

מאמנו רוני לוי אמר לסיכום: "אני תמיד שמח לנצח, אבל היום אני אולי יותר שמח מתמיד כי הראינו המון מנטליות במשחק שבו היינו צריכים לנצח בכוח. כעסתי על השחקנים בסוף כי הם צריכים להיות חכמים ולדעת שאם לא נותנים את ה-0:3 שהורג את המשחק, אז גם צריך לא לקבל בצד השני".

על אלחמיד אמר בנוסף: "את היכולות שלו אנחנו מכירים וכשהוא רוצה לשחק זה משהו אחר לגמרי. אני שמח שעכשיו הוא רוצה, היה לו גם משהו אישי שהפריע לו והתחשבתי בו, אז אני שמח שגם בתור בונוס הוא הבקיע. הגרלת לוח המשחקים לא הייתה הוגנת אותנו כי שיחקנו שלושה משחקים בשישה ימים וחסרו לנו ארבעה שחקנים משמעותיים, אבל אני שמח על הרוח שלנו ועל ההשקעה הרבה מול קבוצה מאוד טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי