"בלי סמי בוראר ובעשרה שחקנים קשה לעמוד מול מכבי חיפה"

play
שחקני הפועל חדרה סביב יגאל פריד שופט כדורגל | שלומי גבאי
חג'ג' כיכב עם צמד, רפאלוב שוב נצץ, מכבי חיפה הביסה 1:5 את הפועל חדרה 03:42

הפועל חדרה נאלצה להסתדר ללא כוכבה החולה ו"ויתרה" על המשחק אחרי הרחקתו של לבאבידי. טענות כלפי השופט יגאל פריד: "חיפה יכולה להסתדר גם בלי עזרה מהשיפוט"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה הובסה אמש 5:1 נגד מכבי חיפה במשחק שיחסי הכוחות בו היו ברורים מראש לטובת האלופה. חדרה עוד עלתה ליתרון מפתיע משער של מלך השערים שלה אלעד מדמון עם שערו השישי העונה, אבל קרסה בסופו של דבר וספגה חמישה שערים בתוך חצי שעה, בין הדקות 29-58 כאשר הרחקתו של המגן דיא לבאבידי על סף סיום החצי הראשון הקשתה עליה עוד יותר.

כעת מתכוננת הקבוצה לשני משחקים חשובים מאוד בהמשך השבוע, ברביעי נגד בני סכנין וביום שבת נגד מכבי נתניה, כאשר במועדון יש חשש גדול מהסתבכות בתחתית הטבלה.

"הגענו מראש למשחק הזה בסגל קצר ועם לא מעט חוסרים", אמרו בחדרה בסיום. "בסוף, כשאתה בלי סמי בוראר ועוד משחק מחצית שלמה בעשרה שחקנים, קשה מאוד לעמוד מול מכבי חיפה. יש כאן שחקנים שסחטו אותם עד הסוף בתקופה האחרונה ואנחנו נאלצים להסתדר עם רוטציה קצרה מאוד".

סמי בוראר שחקן הפועל חדרה בחימום
סמי בוראר שחקן הפועל חדרה בחימום | שלומי גבאי

סמי בוראר שהיה מתוכנן לפתוח בהרכב, חלה אמש ולכן הוצא מהסגל, כאשר גם עידו לוי שסובל מעומס בשל העובדה ששיחק את כל המשחקים לאחרונה, קיבל מנוחה כדי להימנע מפציעה. במחצית ערך המאמן ניסו אביטן מספר חילופים כדי לתת מנוחה לשחקני מפתח נוספים וכפי שהודה בהמשך "ויתר על המשחק בשל התוצאה".

בחדרה היו גם טענות לעברו של השופט יגאל פריד, שמיהר על פי דברי אנשי חדרה לשלוף צהובים רבים ואף קיפח את הקבוצה בשריקות של 50-50 לאורך המשחק. "מכבי חיפה יכולה להסתדר גם בלי עזרה של השופט", אמר גורם בחדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי