שימיץ' ושואו לא יכולים לעבור לקבוצה אחרת ויישארו במכבי חיפה

play
אלעד מדמון שחקן הפועל חדרה חוגג שער | דני מרון
צפו: רפאלוב כבש אחרי ספק עבירה של פיירו, מכבי חיפה ניצחה את בני ריינה 02:01

למרות הביקורות הגדולות על יכולתם, המועדון לא תוכל להעבירם בחלון ההעברות הקרוב שכן הם כבר שיחקו בשתי קבוצות בעונה הנוכחית. בהיעדרו של סק, הבלם הקרואטי יקבל הזדמנות נוספת. קינדה מתקרב, במועדון מחפשים להתחזק גם בחלוץ ואלעד מדמון מועמד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הרבה ביקורות נשמעו במהלך החודשים האחרונים על שני שחקני הרכש של מכבי חיפה, מנואל שואו ולורנצו שימיץ'. השניים לא מצליחים להציג את היכולת שציפו מהם והביקורות נובעות בעיקר לנוכח העובדה שהם נרכשו ולא הגיעו בהעברות חופשיות.

בצל היכולת, לא מעט קולות מסביב למועדון, בקרב אוהדים ובכלי התקשורת קראו לשחרר אותם על מנת לפנות מקום לזר או שניים חדשים, אלא ששימיץ' ושואו לא יכולים לעבור לקבוצה אחרת באירופה עד תום העונה הנוכחית (אלא אם מדובר בליגה הפוכה, דוגמת שבדיה). הסיבה היא ששואו שותף בתחילת העונה במוקדמות ליגת האלופות עם לודוגורץ הבולגרית ואילו שימיץ' שיחק עם אסקולי במסגרת הגביע האיטלקי. מכיוון שהשניים שיחקו העונה בשתי קבוצות שונות במפעלים רשמיים, הם לא יוכלו לעבור לקבוצה אחרת – על פי החוק, שחקן רשאי לשחק בשני מועדונים בלבד באותה עונה ועל כן הם צפויים להישאר במכבי חיפה לפחות עד תום העונה.

לורנצו שימיץ' שחקן מכבי חיפה
מתי הוא יקבל שוב צ'אנס? שימיץ' | מאור אלקסלסי

יתרה מכך, שימיץ' צפוי לקבל קרדיט בתקופה הקרובה. מסאי דגו הבהיר לאחרונה שהוא חושב ששימיץ' לא מתאים לשחק במערך של שלושה בלמים כבלם השמאלי, אך בקבוצה ינסו לשלב אותו במתכונת אחרת, בייחוד לאור ההיעדרות הארוכה של עבדולאי סק שיצא לאליפות אפריקה. כידוע, גם שואו זומן לסגל אנגולה לאליפות אפריקה וייעדר בשבועות הבאים.

מי שמתקרב למועדון ועשוי להצטרף בקרוב זהו גדי קינדה, שבמועדון אופטימיים באשר לצירופו. מלבד קינדה וקני סייף שכבר חתם בקבוצה וצפוי לערוך את הופעת הבכורה בעוד כשבועיים, במכבי חיפה מנסים לפתור את המכשולים שבהחתמת דניל לסובוי ורוצים לצרף עוד חלוץ. אלעד מדמון, הכוכב העולה של הפועל חדרה, הוזכר כמועמד אחרי שהרשים גם את אנשי מכבי חיפה, שעוקבים אחריו עוד מלפני המלחמה. בכרמל מתלבטים אם לנסות לצרפו מיידית או שמא לחכות לסיום העונה, אך בתוך מכבי חיפה רבים סבורים שיש לפעול מיידית לרכישתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי