הסרטון המצמרר ששלח דביר פימה ז"ל ליניב קטן: "הלב נשבר לרסיסים"

play יניב קטן
יניב קטן | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.12 06:33

דביר הציל שלושה חיילים ונפל. לפני כמה שבועות העביר מסר מהרצועה לכוכב העבר האגדי: "אתה הסמל הכי גדול בכל הזמנים. אם כל שחקן היה נותן מה שנתת כששיחקת, ארבע אליפויות רצוף זה כלום בשבילנו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יניב קטן העלה סרטון מצמרר שנשלח אליו בשבועות האחרונים, שבו רב סרן דביר פימה ז"ל, שנפל בעזה, מעביר לו מסר בעיצומה של הלחימה ברצועה: "יניב קטן האגדי, כל פעם שאתה מדבר על מכבי חיפה, יש לי צמרמורת בגוף. אתה הסמל הכי גדול של מכבי חיפה בכל הזמנים. אני בטוח שאם כל שחקן היה נותן את מה שאתה נתת כששיחקת, ארבע אליפויות רצוף זה כלום בשבילנו".

צפו בסרטון

קטן העלה את הסרטון שבו דביר משבח אותו, וכתב: "לפני כמה שבועות קיבלתי סרטון של רב סרן דביר פימה ז"ל, סמג"ד 198 בעוצבת בני אור – סרטון שריגש אותי מאוד והבוקר התעוררתי ל"הותר לפרסום" עם שמו. דביר הגיבור נפל בקרב כאשר זינק לבור ממולכד והציל שלושה חיילים. לא הכרנו באופן אישי אבל בהחלט מדובר בגיבור ישראל – והלב נשבר לרסיסים. הימים האלו כל כך עצובים וקשים. נוח על משכבך בשלום, אחי".

דביר פימה מכפר יונה נהרג אתמול (רביעי) בקרב במרכזת רצועת עזה. על פי "YNET", נציגי הצבא סיפרו לבני משפחתו שדביר נהרג כשזיהה בור ממולכד, זינק ונשכב – ובכך הציל שלושה חיילים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי