אוהדים של הפועל פתח תקוה ירקו על אבי יחיאל, טסלפפה יאמן מול מכבי חיפה

play
אבי יחיאל מנכ"ל הפועל פתח תקוה | שלומי גבאי
אחת נוסקת, השנייה קורסת: 1:2 להפועל ירושלים על הפועל פתח תקוה 03:11

לאחר ההפסד מול הפועל ירושלים כמה אוהדים הקיפו את רכבו של המנכ"ל, במועדון הזהירו: "נחצה גבול הטעם הטוב, אירועים שמעמידים בסכנה את כל המיזם"

(גודל טקסט)

הרוחות בהפועל פתח תקוה סוערות אחרי ההפסד 2:1 להפועל ירושלים, אבל בינתיים אין שינוי בעמדת המאמן ועופר טסלפפה צפוי לעמוד על הקווים גם מול מכבי חיפה ביום רביעי. המנכ"ל אבי יחיאל דן בנושא עם חברי ההנהלה ולאחר ישיבה הוחלט לתת לו הזדמנות נוספת. יחיאל מעריך מאוד את טסלפפה שהעלה את הקבוצה ליגה, אך בשל המצב אליו נקלעה הקבוצה גם הוא שקל ברצינות לבצע מהלך של החלפת מאמן. המועמדים המובילים לתפקיד אם בסופו של דבר המאמן יפוטר, הם רן קוז'וך ומנחם קורצקי, כאשר גם שמו של חיים סילבס עלה כאופציה.

אגב, בסיום ההפסד אתמול כמה עשרות מאוהדי הקבוצה הקיפו את רכבו של מנכ"ל המועדון אבי יחיאל, חסמו את דרכו החוצה, ירקו, איימו וגידפו במשך דקות ארוכות, עד התערבות המשטרה. במועדון הוציאו הודעה הבוקר בעקבות המקרה ובה הבהרה מפורשת לאוהדים: "האכזבה ממצב הקבוצה בתקופה האחרונה מובנת, וגם אנשי המועדון שותפים לה, אך מדובר בחציית קו אדום אשר המועדון לא יכול לעבור עליה לסדר היום. כולנו עבדנו יחד בשנים האחרונות, שכללו קשיים רבים, על מנת להגיע לרגע הזה שבו הפועל פתח תקוה חוזרת לליגת העל, תחת בעלות האוהדים".

"מאז לקחה הכחולה את בעלות המועדון ידענו, גם ברגעים קשים הרבה יותר מאלו שאנחנו חווים כעת, לשמור על פרופורציות. האירועים אתמול חצו את גבול הטעם הטוב ובמידה ויחזרו הם עלולים להעמיד בסכנה את כל המיזם – מהספונסרים שתומכים בקבוצה, דרך בעלי התפקיד והשם של המועדון, שעבר שיקום בשנים האחרונות. אנו קוראים לאוהדי הקבוצה להצטרף בכל תוקף לגינוי האירועים החמורים שקרו אתמול, בתקווה לימים יפים ושמחים יותר כבר בקרוב".

עופר טסלפפה, מאמן הפועל פתח תקוה
עופר טסלפפה, מאמן הפועל פתח תקוה | דני מרון

ללא קשר לעמדת המאמן, במועדון מבינים שיהיו חייבים להתחזק משמעותית בחלון ההעברות של חודש ינואר. בקבוצה רוצים להתחזק בשני זרים וכן מחכים לראות האם מכבי תל אביב ומכבי חיפה ישחררו להשאלה שחקנים בעמדות שהם יכולים להתחזק.

"אנחנו במצב גרוע מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "בהרבה משחקים העונה היינו טובים מהיריבה והפסדנו, זה הדבר העיקרי שנצטרך לשפר, לדעת לשחק כמו קבוצת תחתית אמיתית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי