תסכול גדול בחדרה: "אין שיטה הכל מקרי, ככה לא נשרוד"

play
"קשה לחזור למשחק מטעויות כאלה". אביטן | שלומי גבאי
הפועל חדרה חילקה מתנות, מכבי נתניה הביסה 1:4 וגיא צרפתי נותר מושלם 06:14

אחרי התבוסה מול נתניה במועדון נשמעו קולות של ביקורת: "ספגנו הכי הרבה, כבשנו כמעט הכי מעט". בקבוצה רוצים להתחזק, אך לא ברור מה התקציב שיעמוד לשם כך בשל המצוקה הכלכלית

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי התבוסה 4:1 מול מכבי נתניה, הפועל חדרה סגרה סיבוב ראשון עם 13 נקודות, כאשר נכון לעכשיו היא מדורגת במקום העשירי מרחק ארבע נקודות מהקו האדום. יחד עם זאת, התחושות בקרב גורמים במועדון הן די קשות.

למעט שני מצבים בפתיחת המשחק, חדרה הציגה משחק רע מאוד, כאשר חוליית ההגנה מחלקת מתנות ללא הרף לשחקני נתניה, שנהנו מן ההפקר וכבשו שערים קלילים. השוער גיא הרמן, שהציג יכולת סבירה בשבועות האחרונים, נקלע ליום רע. הבלם סולימאן קוליבאלי מתגלה כאחד הבלמים החלשים בליגה ולא מצליח לספק יכולת ראויה כמעט באף משחק שבו הוא נוטל חלק וגם שאר השחקנים נראו לא טוב, למעט אלעד מדמון הצעיר שעוד ניסה בחלק הקדמי, אבל חדרה לא תוכל להתבסס רק עליו בהמשך.

אלעד מדמון הפועל חדרה
חדרה לא יכולה להתבסס רק עליו. אלעד מדמון | שלומי גבאי

אחרי ההפסד כבר נשמעו קולות של ביקורת מתוך המועדון בנוגע ליכולת של הקבוצה. "ספגנו הכי הרבה שערים בליגה, כבשנו כמעט הכי מעט, אין שיטה והכל כאן מקרי. ככה לא נשרוד בליגה", אמרו בחדרה בסיום התבוסה הכואבת אמש. בקבוצה ינסו לחפש חיזוק בינואר, בעיקר לקישור וההתקפה, אולם לא ברור כמה תקציב יעמידו ראשי הקבוצה לצירוף שחקנים, לאור המצוקה הכלכלית של המועדון.

כעת מצפה לחדרה סדרה של משחקים לא פשוטים, כאשר בשלישי הקרוב היא תארח את הפועל באר שבע, ביום ראשון הבא תתארח אצל מכבי תל אביב ואחר כך תארח את בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי