לוזון זעם, עצבים במכבי פתח תקוה: "אין הגנה, סופגים בקלות"

play
הדר פוקס לצד מוחמד הינדי מכבי פתח תקוה | דני מרון
צפו: חגיגת שערים והחמצת ענק ב-2:3 של בית"ר ירושלים על מכבי פתח תקוה 03:51

היו"ר איבד את שלוותו במחצית אחרי השלישייה הנאיבית שספגה הקבוצה מבית"ר, הקבוצה מחפשת חיזוק על חשבון פראמטי וקאסה המאכזבים

(גודל טקסט)

הרבה עצבים היו אתמול במכבי פתח תקוה, גם במהלך משחק ההפסד 2:3 לבית"ר ירושלים וגם לאחריו. בקבוצה קיוו להמשיך במומנטום החיובי אחרי הנצחון בדרבי אבל משחק הגנתי חלש הוביל לספיגת שלושה שערים כבר במחצית הראשונה, כאשר בכל שער שכבשה המארחת נראו שחקניו של בני לם חסרי אונים לחלוטין.

מכבי פתח תקוה סוגרת סיבוב עם מאזן הספיגות הגדול בליגה, 24 שערי חובה, ממוצע של כמעט שני שערים למשחק.

ירדן כהן מכבי פתח תקוה
ביזין בהגנה. מכבי פ"ת | דני מרון

בשער הראשון לדוגמה, היו שמונה שחקני שדה של פתח תקוה ברחבה סביב הכובש טימו מוזי, שבעט באין מפריע פנימה את הריבאונד אחרי הדיפה של השוער רובי לבקוביץ'. בשער השני שספגה הקבוצה המחדל היה גדול עוד יותר, כאשר כל 10 שחקני השדה (!) של הקבוצה היו בתוך הרחבה בזמן כדור חופשי שהגביה ירדן שועה, אבל אף אחד מהם לא סגר את גרגורי מורוזוב, שבעט פנימה, כשהוא עומד חופשי על סף רחבת ה-16.

יושב ראש המועדון אבי לוזון איבד את שלוותו במהלך מחצית המשחק, אחרי שראה את קבוצתו סופגת שלושה שערים מגוחכים וצרח על שחקניו בחדר ההלבשה, כשהוא בעיקר מפנה את טענותיו לשחקני חוליית ההגנה ושחקני הקישור שלא באים לעזרת החלק האחורי.

"אין לנו הגנה, אנחנו סופגים בקלות, בכל משחק ואז רודפים אחרי היריבים שלנו", אמרו בקבוצה. "אי אפשר לקבל כל כך הרבה שערים משחק אחרי משחק".

בן שהר מכבי פתח תקוה
ועדיין כמעט השוותה.תסכול במכבי פ"ת | דני מרון

בפתח תקוה מחפשים כבר לפחות שניים-שלושה שחקנים לחיזוק הקבוצה, לקראת פתיחת חלון ההעברות בעוד 10 ימים. בקבוצה ינסו לצרף בלם זר או ישראלי אם יצליחו להשתחרר מחוזהו של לורנזו פראמטי המאכזב וכן ינסו להביא קשר שיכול לשחק הן במרכז והן כקיצוני, במקומו של ג'ארד קאסה, שצפוי להיחתך.

ביום רביעי תגיע הקבוצה למשחק נוסף בטדי, הפעם נגד הפועל ירושלים, כאשר איבוד נקודות נוסף, עשוי לסבך את הקבוצה בחלק התחתון של הטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי