אשתו של לסובוי יהודיה, במכבי חיפה אופטימיים בנוגע לאזרוחו

play
דניל לסובוי במדי ארסנל טולה | אימג'בנק GettyImages, Epsilon
צפו: פיירו החמיץ, שער של ארצ'ל נפסל ומכבי חיפה מעדה נגד הפועל ת"א 02:09

הירוקים יגישו בקשה לאפשר לשחקן הכנף לשחק כישראלי בזמן הליך האזרוח. חלאילי עדיין בספק להפועל פ"ת (ד', 20:15, ספורט3)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה בחיפה ממשיכים בבדיקות מול משרד הפנים ואנשי ההתאחדות בנוגע לאזרוח של דניל לסובוי. לפי המסמכים שהציג הקשר, אשתו היא זו עם שורשים יהודיים כאשר לחמותו אף יש אזרחות ישראלית. בחיפה אופטימיים לגבי הסיכויים שהמסמכים של הרוסי יספיקו לקבלת אזרחות ובתום הבדיקה יפנו גם להתאחדות בבקשה להכיר בו כישראלי תוך כדי התהליך – כמו במקרים של דניאל סונדגרן ואריק שוראנוב.

קשרה של מכבי חיפה, שואו, המריא למחנה האימון של נבחרת אנגולה לקראת אליפות אפריקה שתצא לדרך בעוד כשבוע וחצי, והוא ייעדר בשבועות הקרובים. שואו שגם כך לא הצליח להטביע את חותמו, כבר לא יהיה בסגל למשחק מחר נגד הפועל פתח תקוה (רביעי, 20:15, ספורט3). לעומת ההיעדרות של עבדולאי סק שכבר הצטרף לנבחרת סנגל, בחיפה יודעים שהעזיבה של שואו פחות משמעותית, אבל העומס הרב ניכר על הסגל וחסרונו של הקשר רק יגדיל אותו.

דניל לסובוי ארסנל טולה
דניל לסובוי ארסנל טולה | GettyImages

ענאן חלאילי, שנכנס כמחליף במשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון והוחלף בעצמו לפני הסיום, עדיין סובל מכאבים בברכו והוא בספק למשחק מחר. עילאי חג'ג' שסובל מעומס על שרירי הבטן התחתונה, צפוי להיות בסגל, אבל ספק אם יפתח. שון גולדברג צפוי לחזור להרכב. רמי גרשון סובל מעומס על שריר הירך האחורי ומתקשה בריצת ספרינט. לאחר האימון היום יוחלט אם הבלם הוותיק יכול לשחק, אבל הוא צפוי להיות בסגל בכל מקרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי