"בד"כ אוהדי הפועל ת"א ובית"ר שונאים, היום הם נלחמים כתף אל כתף"

play
אוהדי בית"ר ירושלים לצד אוהדי הפועל תל אביב | צילום מסך, אילוסטרציה
אין דרמה גדולה מזו: הפועל חיפה הפכה ל-2:3 על בית"ר ירושלים 04:33

האתר האוסטרי mena-watch סיפר על ישראל בצל המלחמה: "לכל קבוצת כדורגל גדולה בישראל יש עשרות אוהדים שנהרגו או נרצחו"

(גודל טקסט)

האתר האוסטרי mena-watch שעוסק בנעשה במזרח התיכון בכלל וישראל בפרט, פרסם הבוקר כתבה נרחבת שסוקרת את החיים במדינה בצל המלחמה.

הכתבה מספרת על אספקטים שונים בחיים בישראל בתקופה הנוכחית ובעניין הלחימה בעזה נכתב: "אוהדי הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, שאופן מסורתי שונאים אחד את השני, נלחמים עכשיו בעזה, כתף אל כתף. ולכל קבוצה גדולה בישראל יש עשרות אוהדים שנהרגו או נרצחו".

עוד נכתב: "הרבה שמאלנים, ימניים, יהודים ולא יהודים, שילמו את המחיר על גבורתם. אחים לנשק, סטודנטים, היפים, דתיים ומתנחלים מתנדבים ביחד בשדות והפרדסים, כדי להציל את התוצרת החקלאית. המתים מגיעים מכל קצוות האוכולוסיה, מהקיבוצים שנמצאים בדרך כלל בצד השמאלי של המפה הפוליטית, עד המתנחלים מהימין. מערים ליברליות במרכז ישראל, עד ערי הפריפריה. דתיים, חילונים, דרוזים, תומכי רפורמה משפטית ומתנגדיה נפלו זה לצד זה במהלך הלחימה באויב".

כיסאות לזכר אוהדי מכבי תל אביב
| דני מרון

Mena-Watch הוקם על ידי משפחת יאבור היהודית-אוסטרית, בעליה של ענקית הפלדה פרנקסטאל. האתר הואשם בשנים עברו על ידי המבקרים ב"הפצת תעמולה איסלאמופובית". פעילים פרו-פלסטינים אוסטריים טענו שמדובר ב"פלטפורמה של הלובי הישראלי", אבל כותבים באתר השיבו בצדק ש"זה מוזר שמי שמבקר אותנו הוא בעצם לוביסט פלסטיני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי