ברוסיה טוענים שהעסקה יוצאת לפועל: "לסובוי יחתום ל-3.5 שנים"

play
דניל לסובוי במדי ארסנל טולה | אימג'בנק GettyImages, Epsilon
מכבי חיפה ספגה צמד מהמושאל שלה, ומעדה שוב ב-2:2 אצל הפועל פתח תקוה 06:06

דיווח: הליך האזרוח של שחקן הכנף נמצא בעיצומו והוא יצטרף למכבי חיפה בימים הקרובים. עוד טוענים ברוסיה: "לוקומוטיב ירדה מסק"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ברוסיה טוענים שעסקת העברתו של דניל לסובוי מדינמו מוסקבה למכבי חיפה תצא לפועל. לסובוי נמצא בישראל בימים האחרונים ובמכבי חיפה ממתינים להתקדמות בהליך האזרוח שלו לפני שיחתימו אותו על חוזה, אולם על פי דיווח באתר הרוסי "Sport24", הושגה פריצת דרך בנושא ולסובוי יחתום בימים הקרובים על חוזה לשלוש שנים וחצי במכבי חיפה.

לפי הדיווח, נותרו עדיין פערים קטנים בין מכבי חיפה לדינמו מוסקבה על גובה הפיצוי שישלמו הירוקים תמורת שחקן הכנף בן ה-25, "אולם העניין צפוי להיפתר תוך מספר ימים".

לסובוי שייך לדינמו מוסקבה מאז ספטמבר 2020, אבל מיעט לשחק בתקופה האחרונה. הוא רשם העונה 13 הופעות ובישל שער אחד. אם יחתום, לסובוי יהיה המצטרף השלישי לסגל מכבי חיפה בחלון ההעברות של ינואר אחרי קני סייף וגדי קינדה.

דניל לסובוי במדי ארסנל טולה
דניל לסובוי במדי ארסנל טולה | אימג'בנק GettyImages, Epsilon

כמו כן, ברוסיה טוענים שלוקומוטיב מוסקבה ירדה מעבדולאי סק. אתמול דווח ברוסיה שהקבוצה הציעה למכבי חיפה שני מיליון יורו תמורת הבלם הסנגלי, אולם על פי הדיווחים האחרונים הירוקים דרשו סכום של לפחות 5 מיליון יורו, מה שגרם ללוקומוטיב לחפש בלם אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי