לפני משחק העונה: התמונה הלוהטת ששיתפה אשתו של רובי קין

play
קלודין קין, רובי קין | מסך, אינסטגרם
רגע לפני משחק העונה: הרצף של מכבי תל אביב נקטע עם 1:1 מול חדרה 03:05

מכבי תל אביב תארח הערב את מכבי חיפה והמאמן האירי יקווה להשיג ניצחון שיגדיל את הפער בפסגה ל-11 נקודות. בינתיים, קלודין קין נזכרה ברגע רומנטי של השניים והעלתה תמונה שלהם מתנשקים בבגד ים

(גודל טקסט)

משחק העונה הראשון של 2023/24 ייערך הערב (רביעי ב-20:30) בבלומפילד ואוהדי שתי הקבוצות כבר לא יכולים לחכות. הצהובים יקוו להשיג ניצחון שיגדיל את הפער בפסגת הטבלה ל-11 נקודות, לעיני כ-15 אלף אנשים שיגיעו לצפות בהתמודדות. מי שמחזיקה אצבעות לרובי קין ומעודדת אותו על בסיס קבוע ברשתות החברתיות היא קלודין קין, אשתו של מאמן המוליכה.

קלודין קין, רובי קין | מסך, אינסטגרם

אשתו של רובי קין שיתפה תמונה של בעלה מהאימון המסכם לקראת המשחק, וכתבה: "בואו נשמור על הרצף הבלתי מנוצח". עוד לפני כן, קלודין שיתפה מספר תמונות מחופשת הכריסמס המשפחתית שלהם בדובאי, מה שאז גרם לה להתגעגע דווקא לקיץ. אשתו של רובי העלתה תמונה שלה ושלו מתנשקים בבגד ים על סיפון ספינה בפני כמעט 41 אלף העוקבים שלה באינסטגרם.

"פלאשבק לחופשה שלנו באיביזה", שיתפה בתחושות והציגה גזרה מושלמת. למקרה שלא ידעתם, הזוג האירי נשוי כבר 15 שנים. "כולנו היינו אבודים בלעדייך", כתב לה כדורגלן העבר ביום הנישואים האחרון שלהם. חוץ מזה, קלודיין ורובי הורה לשני בנים, רוברט והדסון, ונראה ששניהם בדיוק כמו אבא נדבקו בחיידק הכדורגל. האם יצליחו לשמור על המאזמן בבלומפילד לנצח את הירוקים מהכרמל? התשובה בקרוב.

בתחילת מלחמת חרבות הברזל, כזכור, קלודין קיבלה הרבה אהבה וגם ספגה קצת אש ב-X (לשעבר טוויטר) אחרי שכתבה שהיא "מתפללת לחזרתם בבטחה של כל בני הערובה". קלודין עשתה ריטוויט לפוסט על חזרתה מהשבי של הילדה אמילי הנד. הנד בת ה-9 נחטפה מבארי ב-7 באוקטובר והיא מחזיקה באזרחות אירית, כמו משפחת קין.

לצד תגובות אוהדות ותודות מישראלים (שהיוו רוב גדול), היו גם תגובות דוחות מגולשים אחרים, רובם אירים. אחד מהם כתב: "פעם רובי היה גיבור אירי… עד שהוא הפך לרעב לכסף… בושה למשפחה שלכם, הכסף הוא מה שמניע אתכם".

קודם לכן, יומיים לאחר הטבח, קלודין כתבה כי "לכל החברים המקסימים שפגשתי, לאיש שמנהל את בית הקפה שבעלי שותה את הקפה שלו כל בוקר ששכל את בנו, לאנשים שאנחנו מכירים שהילדים שלהם היו בפסטיבל המוזיקה שהותקפו בצורה ברברית, לשורדי השואה שנחטפו והובאו לעזה.

"לאישה שנרצחה, נאנסה והוצגה עירומה ברחובות, אנחנו רואים אותך", המשיכה, "העולם רואה והעולם נגעל ממה שהוא רואה. למשפחות שאיבדו את יקיריהם, אני מתפללת עבורכם. אני מתפללת למען האזרחים התמימים משני הצדדים. אסור להרוג אנשים חפים מפשע. אף פעם לא נוכל לקבל את ההתקפה הזו, היא הייתה ברברית ואזרחים חפים מפשע היו המטרה. התפילות שלי הן שהחטופים ישוחררו ללא פגע. אני מתפללת לשלום כולם".

קין גם שיתפה סרטון עם הכיתוב "השטן כן קיים" ובו תכנים קשים לצפייה מהפסטיבל ברעים ומרגעי חזרת המחבלים לעזה עם אזרחים חפים מפשע. כאשר עוקבים אירים שונים תקפו אותה על כך שאינה עומדת לצד הפלסטינים, כתבה סטורי נוסף (שנמחק בינתיים) שבו צירפה הודעה עם מילים קשות כנגדה מאחד העוקבים שלה, שאף ציין שהיא כותבת את זה כי "בעלך מקבל כסף מיהודים": "חיכיתי לזה…בוקר טוב לך ג'רארד מקאליסקי. אין לזה שום קשר לעבודה של בעלי, מותר לי שתהיה לי דעה משלי. אני לא מאמינה שיש מישהו באירלנד שרוצה שישוו אותו לאנשי חמאס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי