מילסון? דווקא שואו מסומן כשחקן המפתח: "אנגולה תלויה בו"

play
מסוגל לתת ערך מוסף בזירה האירופית? | מאור אלקסלסי
פיירו השתווה לזהבי, רפאלוב קופח? צפו ב-1:2 של מכבי חיפה על הפועל י-ם 06:05

שחקן הכנף של מכבי תל אביב בכושר טוב יותר, אבל קשר מכבי חיפה מיועד להיות המנהיג. בכתבה לקראת אליפות אפריקה הוא מתואר כ"סוס עבודה עם יכולות פנומנליות"

(גודל טקסט)

אליפות אפריקה בפתח, ואחת הנבחרות היותר מעניינות מנקודת מבט ישראלית היא אנגולה. הנבחרת הצנועה תציג לראווה שני שחקנים מהקבוצות הגדולות של ליגת העל, מילסון ממכבי תל אביב ושואו ממכבי חיפה, ואם לשפוט על פי הרשמים בתקשורת, דווקא השני זוכה למעמד בכיר יותר.

בכתבה שפורסמה אתמול בסוכנות הידיעות "רויטרס" שסקרה את נבחרת אנגולה, סומן קשר מכבי חיפה בתור שחקן המפתח של הנבחרת. בכתבה הפליגו במחמאות שספק אם אוהדי מכבי חיפה יזדהו איתן אחרי מה שראו ממנו עד כה.

"אנגולה תיפול ותקום על שואו", כתבו. "הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת כבר בגיל 18, ואחרי שסומן בתור הבטחה הוא לא איכזב. שואו הוא סוס עבודה עם יכולות הגנתיות פנומנליות וחוש למסירות מדויקות".

הקריירה של שואו נמצאת בירידה, וכך גם ערכו בשוק שנאמד ב-1.2 מיליון יורו בעדכון האחרון של האתר "טרנספרמרקט".

מילסון, שחקן מכבי תל אביב
מקווה לעליית ערך. מילסון | ברני ארדוב

מילסון לעומתו נמצא במגמת עלייה ושוויו מוערך גם כן ב-1.2 מיליון יורו, אולם הוא מקווה שתורגש עליית ערך אחרי הטורניר. משחקן מכבי תל אביב מצופה בעיקר לספק מספרים, דבר שאנגולה לא מצטיינת בו בלשון המעטה. בארבעת המשחקים האחרונים, כולל משחק ההכנה האחרון מול קונגו, היא כלל לא כבשה.

אנגולה תשחק בבית ד' יחד עם אלג'יריה, בורקינה פאסו ומאוריטניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי