בהפועל חדרה רותחים על בוראר: "זה כמו להיות ב-10 שחקנים"

play
"אם בוראר חושב שפשוט נשחרר אותו בחינם וניתן לו ללכת – הוא ממש טועה" | שלומי גבאי
שלושה בישולים לשועה, 0:3 לבית"ר ירושלים על הפועל חדרה 02:47

הקבוצה ירדה מתחת לקו האדום, כרגע מעמדו של אביטן עדיין יציב. גורם במועדון: "אין לב, אין נשמה, אין אכפתיות, זה פשוט מכעיס"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

תחושות קשות מאוד בהפועל חדרה אחרי התבוסה הביתית אתמול (שבת) 3:0 לבית"ר ירושלים – ובהמשך הירידה מתחת לקו האדום בעקבות ניצחונה של הפועל פתח תקןוה. בסיום המשחק הבעלים יקיר שוורץ נכנס לחדר ההלבשה וצרח על השחקנים. גם הקפטן מנשה זלקה נכנס לחדר ההלבשה וניסה להרים את חבריו.

בחדרה ציפו להמשכיות אחרי התיקו המחמיא נגד מכבי תל אביב במחזור הקודם, אבל הקבוצה נראתה רע לכל אורך דקות המשחק. בשלב זה מעמדו של המאמן ניסו אביטן יציב ואין כוונה לבצע זעזוע בעמדה זו. במועדון ינסו לצרף שחקנים במהלך חלון ההעברות, קודם כל לחלק ההתקפי והמטרה היא להחתים לפחות חלוץ זר אחד. אם ישוחרר אחד הזרים מהסגל, במועדון ישקלו לצרף זרים נוספים.

"ה-DNA של הפועל חדרה היה כל השנים מחויבות והקרבה. עכשיו אנחנו לא רואים מחויבות, לא הקרבה וגם לא כדורגל", אמר גורם בכיר במועדון אחרי המשחק, "יש להם כאן את כל התנאים להצליח, אבל חוץ משניים-שלושה שחקנים, כל השאר עושים טובה. פעם קבוצות היו מקיזות דם בכל משחק נגד חדרה, היום אנחנו מתפרקים בכל משחק. מקבלים גול וזהו, לא מסוגלים לעשות מהפך ולחזור, בושה וחרפה. אין לב, אין נשמה, אין אכפתיות, זה פשוט מכעיס".

עדי יונה שחקן בית"ר ירושלים לפני סמי בוראר שחקן הפועל חדרה
"אם בוראר חושב שפשוט נשחרר אותו בחינם וניתן לו ללכת – הוא ממש טועה" | שלומי גבאי

הקשר הבלגי סמי בוראר ספג את מרבית הביקורת אחרי שנראה רע מאוד ובקבוצה טוענים שהראש שלו נמצא במקום אחר והוא חסר חשק ואנרגיות על המגרש. "כולם רואים ויודעים שסמי לא רוצה להיות כאן, אבל יש מאמן והוא מחליט לתת לו לשחק", אמרו בחדרה. "המאמן בתקשורת עם השחקן ובסוף הוא קובע. בסופו של דבר, משחק אחרי משחק, חדרה ב-10 שחקנים. הוא מטייל על המגרש. יש לו הרבה כדורגל, הוא שחקן מאוד מוכשר, אבל רואים שהוא פשוט הולך על המגרש ובורח מהכדור. עד עכשיו לא התקבלו עליו הצעות ואם הוא חושב שפשוט נשחרר אותו בחינם וניתן לו ללכת – הוא ממש טועה. למה שניתן לו פרס? על מה?".

לחדרה אין הרבה זמן לעסוק בהפסד אמש וכבר ביום שלישי תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל חיפה, שנמצאת בכושר טוב מאוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי