קניקובסקי: "יש תקופות שלא הולך, עכשיו צריך לעלות למעלה"

play
גבי קניקובסקי מכבי תל אביב | אריאל שלום
צפו: רפאלוב כבש והעניק למכבי חיפה ניצחון חוץ נדיר על מכבי תל אביב 03:43

מכבי תל אביב תתארח אצל בני ריינה (20:00, ספורט4) במטרה לחזור למסלול הניצחונות. קניקובסקי: "הם עושים עונה מצוינת"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי תיקו נגד הפועל חדרה והפסד למכבי חיפה, מכבי תל אביב תנסה לחזור הערב למסלול הניצחונות כשהיא תתארח אצל בני ריינה למשחק במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל (ראשון, 20:00, ספורט4). לקראת המשחק, גבי קניקובסקי דיבר באתר הרשמי של המועדון.

על ההתאוששות מהמשחק האחרון מול מכבי חיפה אמר קניקובסקי: "היה משחק די מאכזב, לא נראנו טוב, אבל כמו שאמרנו לפני – המשחק הזה לא יקבע אליפות. אנחנו צריכים להמשיך קדימה. לאורך כל העונה הסתכלנו רק על עצמנו ולא הסתכלנו על הטבלה. גם כשהיינו בפער 10 לא אמרנו שאנחנו לוקחים אליפות או כשהיינו עם אותו מספר נקודות כמו חיפה או באר שבע לא הסתכלנו למטה. אנחנו באותה מגמה, לפעמים יש תקופה ומשחקים שפחות הולך, זה לגיטימי ועכשיו צריך לעלות קדימה".

על היריבה הקרובה של מכבי אמר הקשר: "ריינה נראית מצוין השנה, היא עושה עונה באמת טובה. אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל שלנו ולתקן דברים מהמשחק הקודם מולם. זה באמת משחק חשוב כדי לחזור למסלול הניצחונות".

על ההתמודדות עם הלו"ז הצפוף העונה אמר: "מתחילת השנה אנחנו בעומס די גדול, אבל איך שאני רואה את זה כל שחקן אוהב לשחק משחקים, במיוחד שזה פעמיים בשבוע. נכון שיש לנו קצת פציעות וחולים וזה משפיע על הסגל, אבל כל מי שיעלה ב-11 הוא חלק ממכבי וזה לא משנה מי עולה ואיך, יש פה קבוצה מאוד חזקה. לא משנה מי עולה בהרכב כולם פה בשביל מטרה אחת".

גבי קניקובסקי מכבי תל אביב
גבי קניקובסקי | מאור אלקסלסי

בסיבוב הקודם מכבי תל אביב ובני ריינה נפרדו ב-1:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי