עם בניון, עטר, ורמוט ודגו: אגדות הכדורגל מתל אביב וחיפה במשחק למען החטופים

play
| יחצ
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1 05:57

ביוזמת פיני בלילי, יתאחדו כוכבי העבר של מכבי חיפה, הפועל חיפה, מכבי תל אביב והפועל תל אביב במשחק נוסטלגי ברעננה ב-23.1 למען החזרת החטופים מעזה

(גודל טקסט)

ערב מיוחד ומרגש של אגדות כדורגל, תחת הכותרת "מאוחדים למען החטופים", בהשתתפות קבוצות שהתאחדו – מכבי והפועל ת"א, ומכבי חיפה והפועל חיפה, ייערך ביום שלישי הבא (ה-23 בחודש), ברעננה. יוזם הרעיון הוא שחקן העבר פיני בלילי, והאירוע הוא בשיתוף מכבי ישראל, עיריית רעננה, מטה החטופים והקבוצות.

בין השחקנים שצפויים להשתתף. בקבוצה החיפאית המאחודת – מהצד הירוק – יוסי בניון, ראובן עטר, אלון חרזי, גוסטבו בוקולי, וויאם עמאשה, ומהצד האדום של הפועל חיפה – גילי ורמוט, מהראן לאלה, אייל טרטצקי, יובל שבתאי. בנבחרת התל אביבית – ברוך דגו, טל בן חיים, לירן שטראובר, אמיר שלח, עמיר תורג'מן, יקיר שינה, ומהאדום – פיני בלילי, גל הרשליקוביץ, אבי אזולאי, אייל בן עמי, עופר שטרית וכנראה שרון מימר. את המשחק ישפוט לירן ליאני בליווי הקוונים איציק כהן וערן ישראלי.

ערב אגדות כדורגל "מאוחדים למען החטופים"
| יחצ

"מי שמכיר ונחשף לפעילויות שלי בחודשים האחרונים ועד עצם היום הזה, יודע שיש לי הרבה רעיונות. את חלקם מימשתי, ולרעיון הזה חיפשתי ומצאתי את האנשים הנכונים. במצב אחר במדינה, אני לא רואה שאפשר היה לקיים משחק שכזה, אז תודה רבה לכל הקבוצות שנרתמו בשביל המטרה הקדושה הזאת. תודה למכבי ישראל, למטה החטופים, לעיריית רעננה ולכל מי שנרתם, וכולנו תפילה לראות את כל החטופים והחטופות שבים אלינו במהרה", אמר פיני בלילי.

מנכ"ל מכבי ישראל, נאור גלילי, שהוציא את שלב הרעיון למימוש: "מכבי ישראל ממשיכה בפעילות הענפה שלה מאז ה-7 באוקטובר, לטובת שחרור החטופים, לטובת חיילי צה"ל, נפגעים ומשפחות המפונים, בתמיכה ובעשייה. כחלק מצו האחדות, חיברנו את היריבות הגדולות ביותר בכדורגל הישראלי לקבוצה אחת, עם מכנה משותף – ומסר להחזרת החטופים, עכשיו".

יו"ר מכבי ישראל, אופיר פינס פז: "אני מאוד שמח שהספורט הישראלי כולו נרתם בצורה מרגשת לטובת קמפיין שחרור החטופות והחטופים משבי החמאס. היוזמה הזו מראה כמה עוצמה יש לספורט, וכמה הוא יכול לגרום לשיתוף פעולה והירתמות, כולל שחקני עבר גדולים, מועדונים, כאשר כולם מבינים את גודל השעה בנושא הכי חשוב לעם ישראל. כולנו מקווים שנזכה לראות את החטופות והחטופים שבים בריאים ומהר ככל האפשר. חשוב לי להוסיף משפט ההערכה לפיני בלילי, שהוא המנוע מאחורי המבצע המרגש. הוא מוכיח פעם אחרי פעם שיש לו את היכולת לרתום כל כך הרבה אנשים טובים לטובת מטרות גדולות לעם ישראל. מגיע לו המון כבוד על היוזמה הזאת, ואנחנו במכבי ישראל תמיד נרתם ונושיט יד לכל יוזמה מהסוג הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי