הבאנקר של דגו: עילי פיינגולד הפך להיות מניה בטוחה במכבי חיפה

play
עיליי פיינגולד | מאור אלקסלסי
צפו: גוני נאור כבש שער מרהיב, מכבי חיפה התעללה במכבי פ"ת עם 0:5 06:06

המגן הצעיר היה כבר עם רגל וחצי מחוץ למועדון וכמעט סגר ביוון, אבל נשאר וזוכה למחמאות מקיר לקיר: "מכבי חיפה הקבוצה הטובה בארץ, מקומנו במקום הראשון"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה של העונה מדברים כל העת על שילוב השחקנים הצעירים. אלא שאף אחד במועדון לא האמין בקיץ שארבעה ואולי אף יותר שחקנים צעירים ואלמוניים עד כה יהיו חלק כל כך משמעותי ברוטציה. אם בתחילה היו אלה ענאן חלאילי, עילאי חג'ג ושריף כיוף שרשמו את הפריצה וגם חמזה שיבלי וסוף פודגראנו שקיבלו הזדמנויות, הרי שהשחקן הצעיר המפתיע של התקופה האחרונה הוא כמובן עילי פיינגולד.

המגן הצעיר היה כבר רגל וחצי ואולי אפילו יותר מכך מחוץ למועדון. פיינגולד לא היה חתום על חוזה אך בשל התקנון בישראל לא יכול היה לעבור לאף קבוצה ללא אישור של הירוקים. בשל כך הוא כבר היה על המטוס ליוון, שם נפגש עם אנשי אולימפיאקוס אך העסקה התפוצצה ברגע האחרון ופיינגולד חתם על חוזה בקבוצת נעוריו. פיינגולד הפך להיות שחקן של קבע בהרכב של דגו בתקופה האחרונה וזוכה למחמאות מקיר לקיר במועדון. פיינגולד קיבל לא מעט נקודות גם אצל הקהל הירוק כשהגיע ובתנועות ידיים הטריף את הקהל הירוק במשחק החוץ בבלומפילד.

שחקני מכבי חיפה חוגגים: עילי פיינגולד, שריף כיוף, לורנצו שימיץ'
השתלב נהדר במכבי חיפה. עילי פיינגולנד, מימין | דני מרון

עוד בכדורגל הישראלי

מסאי דגו: "איחלתי לסק בהצלחה ושיעוף מהר. מילסון? שיגיע עד הגמר" רובי קין: "הופעה רעה, צריך לקחת אחריות אחרי איבוד נקודות כזה" מה ששבוע אחד עושה: מכבי חיפה מחצה 0:5 את מכבי פתח תקוה הדשא של השכן ירוק יותר: מכבי תל אביב סיימה ב-2:2 עם מכבי בני ריינה הכל בגלל חגיגת השער: שגיב יחזקאל נעצר ונלקח לחקירה במשטרה

"אני נהנה מכל רגע שאני מקבל הזדמנות במועדון הזה", אמר פיינגולד", אני מודה מאוד לצוות שנותן לי את האמון ומקווה להוכיח להם כל הזמן". על השבוע הנהדר שפתח את מאבק האליפות אמר המגן הצעיר: "חשוב שאנחנו עושים תוצאות טובות. אם אני מופתע שהפער הוא רק שלוש? אני לא מופתע כי אני חושב שמכבי חיפה היא הקבוצה הכי טובה בארץ ומקומנו במקום הראשון, אבל בשביל להיות שם חשוב להמשיך להיות צנועים ולעבוד קשה כדי להגיע אל המקום הראשון".

פיינגולד דיבר גם על השילוב של הצעירים והוותיקים ואמר: "אנחנו מאוד קשורים לשחקנים המבוגרים יותר. ליאור כמובן הוא אחד מהם וחוויה לשחק איתו אני נהנה כל רגע לשחק איתו ובכלל בקבוצה". על כך שדגו, שאימן אותו בנוער, הוא המאמן הראשי בקבוצה הבוגרת, אמר: "אין ספק שמבחינתי המעבר הכי טוב שהיה יכול להיות זה עם מסאי שמכיר אותי ומאמין בי. יש לנו קשר מאוד מיוחד וזה גורם לי להרגיש הרבה יותר בנוח על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי