"לפני כמה ימים דיברנו ואמרת שהכל רגוע": דולב חזיזה "בהלם מהסיטואציה"

play
שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה | מאור אלקסלסי
צפו: שגיב יחזקאל הובא לבית המשפט בטורקיה בשיא הסערה הדיפלומטית 00:12

שחקן מכבי חיפה חשף כי הוא שוחח עם שגיב יחזקאל שנעצר על ידי משטרת אנטליה. דודו אוואט "מאוכזב" ומעביר מסר ברור לאלה ש"מנסים לשבור את האחדות בעם". אמיר אדרי: "כמה אפשר להיות יפי נפש?"

(גודל טקסט)

פרשת שגיב יחזקאל הולכת ומסתעפת ונראה שהיא רק בתחילתה. אחרי שנעצר על ידי משטרת אנטליה, שחקן אנטליאספור הטורקית שכל "חטאו" היה הקדשת השער שלו כמחווה לחטופים הישראלים בעזה, התייצב הבוקר בפני שופט והוא אמור לשוב לישראל בשעות הקרובות.

חברו של יחזקאל, שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה, כתב באינסטגרם: "בהלם מהסיטואציה. לפני כמה ימים דיברנו, אמרת לי שהכל רגוע ושאוהבים אותך. מי האמין עד כמה מדינה שהייתה בית לישראלים רוצה שניעלם מהמפה. מקווה שתחזור כמה שיותר מהר. אוהב אותך. עם ישראל חי".

הלב עדיין חצוי. שגיב יחזקאל | אתר רשמי, אנטליאספור

שוער העבר דודו אוואט פנה ל"מופתעים" וכתב: "אחרי ההתקפה הברברית של דאעש על ישראל, ציפינו להבעת סולידריות ברחובות בעולם, אך קיבלנו הפגנות ענק ושנאה נגד יהודים. מאכזב יותר לראות בארץ כאלה שמלבים מחלוקות פנימיות ועוסקים בפוליטיקות שפלות בזמן מלחמה, ומנסים לשבור את האחדות הנפלאה בעם. אנחנו עדים לכך שאת שונאינו לא מעניינת התנגדות למדיניות ממשלה כזו או אחרת, אלא שנאת יהודים תהומית וקריאת 'מוות ליהודים'. נקודה".

מוקדם יותר העלה שחקן העבר אמייה טגה פוסט שזכה לשיתופים רבים ובו הזכיר כיצד בזמן ש"מתחרים מי צולב חזק יותר" את יחזקאל, עטאא ג'אבר שמייצג את פלסטין "נהנה מכל הזכויות".

עטאא ג'אבר לעומת שגיב יחזקאל | אתר רשמי, מתוך טוויטר

שוער עבר נוסף, אמיר אדרי, התייחס גם הוא לנושא: "יש לי שאלה. עטאא ג'אבר עמד דקת דומייה במשחק של נבחרת בלי מדינה – הוא חי וגר פה, המשפחה שלו ממש חיה איתנו והם מקבלים את כל ההטבות והתנאים. שגיב יחזקאל מזדהה עם חטופים: נעצר, מושפל, מתירים לו את החוזה, מגורש. מתי נפסיק להיות כאלה? די, כמה אפשר להיות יפי נפש ושידרכו עלינו פעם אחר פעם?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי