רוני לוי: "ינון אליהו? חילוף גדול של מאמן גדול"

play
רוני לוי מאמן הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
ההגנה הכי טובה היא ההתקפה: 0:2 להפועל חיפה על הפועל חדרה 06:06

מגן הפועל חיפה נכנס בתוספת הזמן ומיד הבקיע ב-0:2 על חדרה, המאמן מרוצה. ניסו אאביטן רוצה חיזוק: "מחפשים שחקנים בנרות"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה אמנם חזרה בענק למאבק האליפות בשבוע האחרון, אך הקבוצה עם רצף הניצחונות הכי ארוך בעיר היא דווקא היריבה. הפועל חיפה רשמה הערב (שלישי) את ניצחונה הרביעי ברציפות עם 0:2 על הפועל חדרה, ובכך היא תקעה יתד במקום השלישי בטבלה אחרי מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

המגן הצעיר נועם בן הרוש הבקיע בדקה ה-43, כשינון אליהו הכפיל לקראת הסיום, בדקה השישית של תוספת הזמן, מיד אחרי שנכנס כמחליף. הפועל חדרה מנגד מסיימת מחזור נוסף מתחת לקו האדום, כשהנקודה היחידה שצברה בחמשת המשחקים האחרונים היה דוקא מול מכבי תל אביב בבלומפילד.

נועם בן הרוש הפועל חיפה
שער בכורה בבוגרים. בן הרוש | מאור אלקסלסי

רוני לוי התייחס קודם כל למותו של דרור קשטן: "עבורי זה יום קצת עצוב. אחד מגדולי המאמנים שהיו כאן, שהיה מודל הלך לעולמו. אירחנו גם חיילים פצועים ואני קצת שמח בשבילם. הכדורגל מעלה קצת חיוך על השפתיים".

המאמן הוסיף ודיבר על רצף הניצחונות: "מגיעה מילה טובה לשחקנים. הימים האלה מאוד עמוסים ואינטנסיביים. צריך להתמודד עם המציאות הזאת, אי אפשר לעשות יותר מדי רוטציה. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאפשר לקחת את רצף 3 הניצחונות ולהיות מפוקסים ולא שאננים. ידענו שחדרה ינסו להשוות במחצית השנייה, אבל דווקא הגענו למצבים טובים שלא הצלחנו להכריע. ינון אליהו? חילוף מנצח של מאמן גדול. הוא נכנס ל-10 שניות ומתוכנן לשחק בשבת. נכנס באווירה חיובית וכשיש קארמה טובה קורים דברים חיוביים". על חלון ההעברות: "רוצים להתחזק בקשר אחורי ועוד שחקן לחלק הקדמי".

נועם בן הרוש על הניצחון ושער הבכורה שלו בקריירת הבוגרים: "התרגשות מטורפת. אי אפשר לתאר את ההרגשה הזאת. כל האוהדים, הקבוצה ורוני שנותנים לי את הגב. ב-16:00 רק יצאתי היום למשחק מהבסיס ומחר אני חוזר לשם. מהרגע הראשון כולם היו מאחוריי ונתנו לי את הגב והבמה. רוני תמיד היה איתי ותמך בי".

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה
צריך חיזוק. אביטן | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן סיכם: "כל הפסד מבחינתנו כואב ומאכזב. הפסדנו לקבוצה טובה ואיכותית. בחצי הראשון לא היינו במשחק, בחצי השני יותר אמיצים וטובים, אבל לא קרובים מספיק לכבוש את השוויון. ידענו שאנחנו ברצף של משחקים קשים. אנחנו חייבים לקחת עכשיו נקודות ברצף הקרוב כדי לעלות מעל הקו האדום. כולנו מבינים שאנחנו חייבים שחקנים ומחפשים אותם בנרות. לא מצאנו את השחקנים הנכונים עדיין. כולנו עסוקים באיך לחזק את הקבוצה".

רוסלן ברסקי הוסיף: "דיברנו לפני המשחק שצריך לפתוח חזק מול קבוצה חזקה. פתחנו את המשחק בצורה פחות טובה, הגול הראשון שלהם החזיר אותנו אחורה. יש לנו שחקנים מנוסים בליגת העל, עוד נצא מהדבר הזה. אני יכול לתרום מהניסיון שלי בליגת העל. אני יודע איך הכל עובד. אנסה לעזור לצעירים, למי שפה ולשחקנים שיגיעו כדי לדחוף את הקבוצה קדימה. מאוד שמח לחזור לארץ. החודשיים האחרונים בחו"ל היו מאוד קשים. אין כמו בארץ".

על שגיב יחזקאל: "בטוח שזאת תקופה לא קלה. שגיב חזר, עדן קארצב עוד בטורקיה. מאחל שכולם יחזרו בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי