לסובוי יעזוב היום, מכבי חיפה מנסה להתגבר על מכשול העברת הכסף

play
דניל לסובוי במדי ארסנל טולה | אימג'בנק GettyImages, Epsilon
צפו: גוני נאור כבש שער מרהיב, מכבי חיפה התעללה במכבי פ"ת עם 0:5 06:06

שחקן הכנף הרוסי התבקש על ידי דינמו מוסקבה להצטרף למחנה האימונים שלה בקטאר ויעלה על טיסה הערב, הכרעה בנושא עשויה להיות תוך 48 שעות. במועדון ממתינים לתשובת תומר חמד, אם ישיג שחרור מהפועל באר שבע יואצו מולו המגעים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כשלושה שבועות אחרי שדניל לסובוי נחת בישראל בתקווה להצטרף למכבי חיפה, שחקן הכנף הרוסי נאלץ לעזוב את הארץ, ימריא בהמשך היום לקפריסין ומשם ימשיך לקטאר כדי להצטרף למחנה האימונים של קבוצתו דינמו מוסקבה.

הקשר, שאשתו ממוצא יהודי, סיכם כבר את כל התנאים במכבי חיפה ובימים האחרונים סוכם סופית סכום ההעברה – מכבי חיפה הסכימה לשלם עבור לסובוי 1.3 מיליון יורו לדינמו מוסקבה – אלא שהבעיה הגדולה כידוע היא העברת הכספים לרוסיה.

הירוקים לא מצליחים לקבל את אישור של הבנקים בישראל להעביר את הכסף לדינמו מוסקבה, שכן הבנק שמממן את הקבוצה הרוסית הוא גם הבנק שמממן את צבא רוסיה ומכאן החשש מסנקציות עתידיות. בשל הסחבת הגדולה, דרשו הרוסים מלסובוי להצטרף אליהם למחנה האימונים שיתחיל בימים קרובים.

דניל לסובוי בישראל
דניל לסובוי, שהגיע לישראל על מנת לבחון את הצטרפותו למכבי חיפה, התארח במסגרת הביקור בארץ, במלון דן כרמל חיפה. בתמונה עם מנכ"ל דן כרמל חיפה, בן ינובר | יח"צ – חד פעמי, יחצ

במכבי חיפה עדיין לא ויתרו על לסובוי והבהירו לו שהם ממשיכים לנסות למצוא פתרון. מכאן שב-48 השעות הקרובות צפויה להתקבל החלטה סופית אם הקשר שבשבועות האחרונים ערך אימונים אישיים עם אנשי הצוות המקצועי של מכבי חיפה יחזור לישראל ויצטרף לקבוצה, או שמא יישאר בדינמו מוסקבה.

במכבי חיפה גם ממתינים בימים אלו לתשובתו של תומר חמד בנוגע להשגת השחרור מהפועל באר שבע, שבמדיה הוא ממעט לשחק. אם תגיע מכיוונו של החלוץ תשובה חיובית, יוגברו המגעים במטרה לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי