אי אפשר למצוא לו מחליף? יניב קטן מוטרד מאוד מעזיבתו של צ'ארון שרי

play יניב קטן
יניב קטן | מאור אלקסלסי
ניצחון חמישי רצוף בסכנין: צמד לדין דוד ב-0:3 של מכבי חיפה 03:01

כוכב העבר של הירוקים התייחס בתוכנתיו לעזיבת הקפט: "מעבר לזה שהוא כוכב כדורגל מדהים על המגרש, הוא פיגורה מאוד גדולה גם מחוצה לו. קשה למצוא זרים ברמה הזו ולקינדה ייקח הרבה זמן להיכנס לכושר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

נפל דבר אתמול (חמישי) במכבי חיפה, כשהבעלים יעקב שחר הודיע כי צ'ארון שרי יעזוב בהשאלה לחצי עונה והוא עשוי לעבור לאחת מבין הירנביין וכרונינגן, כשגם ניימיכן מגלה בו עניין. משחקו האחרון בירוק, לפחות העונה, יהיה ביום רביעי הבא בגמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב.

יניב קטן, שחקן העבר האגדי של המועדון, התייחס לעזיבת שרי בתוכניתו ב"רדיו חיפה": "אני חייב להגיד לכם שהשעות האחרונות מבאסות אותי. נכון שזה מרחף באוויר כבר כמה ימים, אבל זה באמת קורה ואני מתבאס מהסיפור הזה. מעבר לזה ששרי כוכב כדורגל מדהים על המגרש, הוא פיגורה מאוד גדולה גם מחוץ למגרש וזו אבידה גדולה למכבי חיפה, גם על המגרש וגם מחוצה לו.

"אני מסתכל על הסגל הקיים – נכון שגדי קינדה הגיע למלא את המקום של שרי, אבל ייקח לו הרבה זמן בשביל לעשות את מה ששרי עשה. אני מאחל לו שהוא יעשה את זה, אבל ייקח לו זמן להיכנס לכושר. קשה מאוד למצוא היום זרים ברמה הזו – גם מבחינת פרסונה וגם מבחינה מקצועית. זאת אבידה גדולה מאוד, אבל בואו נראה מה יהיה", סיכם קטן המודאג.

צ'ארון שרי | מאור אלקסלסי

"לפני כחודשיים חשף בפנינו קפטן הקבוצה צ'ארון שרי על בעיה רפואית משפחתית, הקשורה בבנו הקטן. בעיה המונעת מבני המשפחה להצטרף אליו לישראל", אמר יעקב שחר לאתר הרשמי לאחר הפגישה עם הקפטן אתמול, "במהלך תקופה זו, ניסינו במשותף למצוא פתרון, אך לא הצלחנו ולכן נאלצנו לקבל את בקשתו לעבור בהשאלה עד תום העונה למועדון בהולנד ולשוב אלינו לקראת העונה הבאה. המשחק נגד מכבי נתניה יהיה משחק הבית האחרון של שרי, בעונה זו. שרי יעזוב להולנד לאחר משחק גמר גביע הטוטו ביום רביעי הקרוב. אנו מאחלים רפואה שלמה לשז קרטר שרי", הוסיף שחר.

בחיפה רצו שהקפטן ימשיך עד סוף העונה, אבל הוא רצה לשהות עם משפחתו והיא לא יכולה להגיע לישראל כרגע. שרי נפגש כאמור עם הנשיא יעקב שחר וביקש ממנו שחרור רשמי, כדי לחזור להולנד. בתום הפגישה סוכם כי שרי יעזוב בחלון ההעברות הנוכחי בהשאלה לאחת מהקבוצות בהולנד, ובתום העונה יבחנו הצדדים שוב את המצב הרפואי במשפחתו של השחקן, ואם יהיה ניתן להביא את המשפחה לארץ, הקשר יחזור בעונה הבאה למדים הירוקים. מכבי חיפה, מצדה, תאיץ את החיפושים אחר שחקן התקפה זר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי