ההתמודדות הוכרעה: ליאור קאסה יחתום במכבי חיפה

קשר הפועל ירושלים העדיף את הצעת האלופה על פני זו של מכבי תל אביב ואמור להשלים את המעבר בקרוב, ייתכן שעוד הערב אחרי שייפגש עם ראשי הירוקים בליווי סוכנו גלעד קצב

(גודל טקסט)

ליאור קאסה בחר בהצעת מכבי חיפה על פני מכבי תל אביב והוא צפוי להצטרף לאלופה בקרוב. הקשר בן ה-18 חוזר בימים האחרונים נמרצות על ידי שני המועדונים, אף זכה לשוחח עם בכירי מכבי חיפה ומכבי תל אביב שהגישו עבורו להפועל ירושלים הצעות דומות בסך 1.1 מיליון יורו בנוסף ל-20 אחוזים מדמי מכירה עתידית, הצעות שנענו בחיוב על ידי האדומים. מרגע זה ואילך זכות הבחירה ניתנה לשחקן, שהעדיף להצטרף לאלופה.

קאסה אמור להיפגש עוד היום עם ראשי מכבי חיפה בלווית סוכנו גלעד קצב כדי לסגור את כל פרטי החוזה ולהשלים את ממעברו מהבירה. כפי שפרסמנו בוואלה! ספורט, השחקן קיבל הצעות דומות מהמועדונים בכל הנוגע לתנאיו הכספיים.

ליאור קאסה, שחקן הפועל ירושלים
עוד שחקן שעובר ממכבי ת"א להפועל ירושלים? קאסה | ברני ארדוב

במכבי תל אביב רצו לראות את קאסה כחלק מהקישור החדש שהם בונים לעונה הבאה, גם אחרי שקיבלו המלצות חמות על קאסה מחבריו לקבוצה, השחקנים שהושאלו ועזבו את מכבי תל אביב הקיץ לטובת הפועל ירושלים.

במכבי חיפה החלו במו"מ עם קאסה עוד לפני שמכבי תל אביב נכנסה לתמונה אחרי שגל אלברמן וצוותו החליטו לצרפו אחרי שעקבו אחריו בתקופה האחרונה. קאסה עלה לבוגרים בעונה שעברה כאשר זכה לשחק מעט במסגרת הפלייאוף העליון, אך העונה כבר משחק באופן קבוע תחת זיו אריה ולזכותו 11 הופעות, בישל בניצחון 0:1 על הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי