הפועל ירושלים תחזיק בזכות ראשונים על קאסה אם יושאל או יעזוב

play
ליאור קאסה עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר | אתר רשמי, מכבי חיפה
במסיבת הפרידה משרי: 0:4 למכבי חיפה על נתניה, שער גדול לחלאילי 03:50

במסגרת ההסכם, מכבי חיפה הסכימה להכניס סעיף מיוחד שנכלל גם בחוזה של גוני נאור. אחרי העסקה: במועדון מחמיאים לאלברמן ולדגו שסייע במלאכת השכנוע. וגם: לסובוי ומדמון הבאים בתור?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה חוגגים את ההחתמה של ליאור קאסה, בייחוד לאור העובדה שהמגעים עם הקשר הצעיר הובילו למאבק של ממש מול מכבי תל אביב על השחקן. קאסה חתם לחמש שנים בחיפה, אך לוואלה! ספורט נודע שכמו במקרה גוני נאור גם במקרה קאסה ישנו סעיף בחוזה בין המועדונים לפיו אם בחיפה יחליטו לוותר על שירותיו של הקשר הצעיר ולמכור אותו או לחילופין להשאיל אותו לקבוצה אחרת בישראל, הוא יוכל לחזור רק להפועל ירושלים – אלא אם זו תוותר על הזכות שלה.

בהפועל ירושלים רצו להכניס את "סעיף גוני נאור" גם לחוזה של קאסה כדי להבטיח שבמקרה שהקשר לא ישתלב כמצופה וייצא להשאלה בישראל, זה יהיה אך ורק בהפועל ירושלים.

בחיפה מרוצים מאוד מההחתמה. במועדון אמרו שלשיחות של יענקל'ה שחר ומסאי דגו עם השחקן הייתה השפעה גדולה מאוד. קאסה התרשם מאוד מהכוונות של דגו שמכיר את השחקן עוד מהליגה לנוער. בנוסף בחיפה החמיאו לגל אלברמן שספג ביקורות רבות על ההכנה העונה, אך הצליח בחלון ההעברות הנוכחי להחתים שני שחקנים בכירים דוגמת קני סייף וגדי קינדה וכן כישרון בולט שמכבי תל אביב רצתה גם כן כמו קאסה.

ליאור קאסה, מכבי חיפה
ליאור קאסה, מכבי חיפה | אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה

בחיפה מחכים כעת לאישור הבנקים בנוגע לעסקת דניל לסובוי וכן מחפשים זר נוסף בעמדה התקפית. אלעד מדמון כידוע מועמד גם כן ובחיפה היו שמחים לצרף אותו מיידית, אך בשל ההתעקשות של חדרה שהשחקן הצעיר יסיים את העונה במדיה, מנסים בחיפה להבטיח את רכישתו בקיץ. אחת האופציות כזכור היא רכישתו והשאלתו לחדרה עד תום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי