הפועל ירושלים נפרדת: "הכסף יאפשר בסוף לשמר את הכישרונות בבית"

play
ליאור קאסה, הפועל ירושלים | ברני ארדוב
פאר שבע: גנאח המחליף כבש, 0:1 להפועל באר שבע בטדי על הפועל ירושלים 02:31

בבירה התייחסו לאקזיט הגדול בתולדות המועדון: "מהלך אסטרטגי, אך הלב רצה שקאסה יממש את הכישרון אצלנו". הקשר נפרד: "הדלת הייתה תמיד פתוחה, נתנו לי במה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה גברה במאבק על מכבי תל אביב והודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של ליאור קאסה, אך לעסקה הגדולה יש צד נוסף – זה של הפועל ירושלים. אחרי שהקבוצה הבוגרת נהנתה ממנו חצי עונה בלבד, בבירה ישלשלו לכיסם 1.1 מיליון יורו עבור הקשר בן ה-18 והם יהנו מ-20% ממכירה עתידית של קאסה.

קאסה החל את דרכו בהפועל ירושלים לפני עשור והתחנך באקדמיה לכדורגל של הפועל ירושלים. כעת הוא הפך לאקזיט היקר בתולדות המועדון ובכך עקף את גוני נאור ואחמד סלמן שנמכרו גם הם בסכומים גבוהים בשנה האחרונה למכבי חיפה ולמכבי נתניה בהתאמה. "קאסה הוכיח שהוא בשל למשימה ואנחנו גאים בו, ילד הפועל בכל רמ"ח איבריו", נכתב בהודעת הפרידה של הפועל ירושלים, "בטוחים שהוא יממש את הכישרון. הלב רצה שזה יקרה בפסים אדום-שחור, אבל אותו הלב גם מלא היום בגאווה".

בראייה עתידית, בהפועל ירושלים מודעים להשפעות העסקה: "זהו מהלך אסטרטגי בעל חשיבות מכרעת עבורינו כמועדון אוהדים. הכסף כולו יושקע בהשבחת המערכת, באיתנות הפיננסית שלה, הצמחת עוד ועוד שחקנים והשגת הצלחות – כאלה שיאפשרו לנו, בסופו של יום, גם לשמר את הכישרונות בבית".

ליאור קאסה עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר
ליאור קאסה עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר | אתר רשמי, מכבי חיפה

ליאור קאסה עצמו נפרד מהמועדון שבו גדל: "הייתי ילד מהקטמונים שבא להוכיח את עצמו ב'ליגת השכונות' של הפועל, אחר כך הייתי מהילדים שפתחו את קבוצת ילדים ב', ולא יכולתי למצוא מקום יותר נכון להתפתח בו. אני הכי הפועל ירושלים שיש, בלב ובנשמה, המועדון הזה זה הדבר שאני הכי מעריך בעולם. החלום שלי היה לשחק מול הקהל בטדי, ועכשיו אני יוצא להגשים חלום חדש".

"תודה לאוהדים הכי טובים שיש. לאנשים בהפועל שנתנו לי את הכיוון המקצועי, הדלת שתמיד הייתה פתוחה. שנתנו לי במה בגיל 16 ואמרו לי הכל, גם דברים שפחות נעים לשמוע, כדי שאהיה שחקן בוגרים. בהצלחה לכל החברים שלי בקבוצת הנוער ובבוגרים, אני בטוח שתעמדו במשימות העונה ותמשיכו לגדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי