קוראים לזה שגעת: לא תאמינו כמה עוקבים היו לליאור קאסה לפני המעבר

play
ליאור קאסה, שחקן מכבי חיפה | מכבי חיפה
במסיבת הפרידה משרי: 0:4 למכבי חיפה על נתניה, שער גדול לחלאילי 03:50

השחקן שכמעט אף אחד לא הכיר עד לפני ימים ספורים ובחר במכבי חיפה על פני מכבי תל אביב, יותר משילש את כמות העוקבים שלו תוך זמן קצר מאוד - והיד עוד נטויה. עד כמה הוא היה אנונימי? התשובה בפנים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ליאור קאסה בחר במכבי חיפה על פני מכבי תל אביב וחתם על חוזה מיליונים במדי האלופה. לפני ימים ספורים הקשר בן ה-18 היה אנונימי גם עבור מרבית אוהדי הכדורגל השרופים, אלא שמאז הפרסומים הרבים בימים האחרונים והמעבר המתוקשר לקבוצה מהכרמל, הוא הפך לשם שכל אוהד כדורגל בישראל מכיר והוא כנראה ייזכר לנצח כשחקן ששני המועדונים הגדולים בארץ ניהלו מלחמה חזיתית על שירותיו. כתוצאה מכך, גם עמוד האינסטגרם שלו "מתפוצץ".

כמות עוקבים של אדם רגיל ולא של כדורגלן. ליאור קאסה, לפני המעבר המתוקשר | מסך, אינסטגרם

עד אתמול בבוקר, לקאסה האנונימי היו 1423 עוקבים, מספר סטנדרטי של אדם "רגיל" ולא של כדורגלן. הגיוני לאור גילו הצעיר והעובדה ששיחק במועדון צנוע. שעות ספורות לאחר החתימה, הקשר סופר כבר למעלה מ-5,000 עוקבים – מספר שרק עולה ועולה, וחכו להופעה הראשונה שלו על כר הדשא ולגול הראשון בירוק, אז הוא כבר עתיד להצטרף לליגה של הגדולים באמת. 

זינוק מטורף, שעות ספורות בלבד לאחר החתימה במכבי חיפה – והיד עוד נטויה | מסך, אינסטגרם

כאמור, האלופה גברה על מכבי תל אביב במרוץ אחר הקשר, שבחר בה על פני המוליכה, למרות שזו חיזרה אחריו בצורה נמרצת, כולל שיחות עם הבעלים מיץ' גולדהאר ורובי קין שאף נפגשו איתו במטרה לשכנע אותו לחתום בצהוב. אחרי החתימה אמר קאסה: "אני הולך עם הלב והלב אמר לי מכבי חיפה". למסאי דגו, אגב, היה משקל משמעותי בבחירה של הקשר במועדון מהכרמל.

ליאור קאסה עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר | אתר רשמי, מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי