אורן שטרלינג תובע את הפועל חיפה על כ-710 אלף שקל

play
עורך דין ולקוח עם פטיש בית משפט | ShutterStock
צפו בתקציר: בני ריינה שלטה, הפועל חיפה החמיצה והן נפרדו בתיקו 01:27

מנכ"ל המועדון לשעבר טוען כי המועדון ניסה "לסחוט" אותו לוותר על כספים המגיעים לו, מנע דמי פיצויים ופיטר אותו בבושת פנים. הפועל חיפה: "לא קיבלנו תביעה כזו ואנו לא מכירים אותה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מנכ"ל הפועל חיפה בעבר, אורן שטרלינג, הגיש תביעה לבית הדין האזורי בחיפה נגד המועדון ודורש תשלום של כ-710 אלף שקלים. שטרלינג, באמצעות עורך דינו יריב רז, הגיש את התביעה לבית הדין וטען בין היתר כי המועדון קיפח את זכויותיו, מנע ממנו הסכם עבודה כדין, גרע כספים ממשכורתו, פיטר אותו ללא שימוע ועוד. בכתב התביעה נכתב כי המועדון ניסה "לסחוט" את שטרלינג לוותר על כספים המגיעים לו על פי דין כגון ימי חופשה, מנע דמי פיצויים ופיטר אותו בבושת פנים.

כזכור, שטרלינג סיים את עבודתו בחיפה לאחר שהיה ב"חופשה" לטענת הבעלים יואב כץ, אלא שכזכור במהלכה שטרלינג עבד בצורה רגילה, קיבל תלושי שכר ועבד בצורה רגילה . הפרשה הגיעה לאחר תלונה של מתנדבת במועדון בטענה לעבירות מין כנגדה. יצויין כי עד עתה כלל לא הוגש כתב אישום נגד שטרלינג בנושא זה וההערכות המשפטיות שגם לא יוגש זמן כה ארוך לאחר הגשת התלונה, אך הוא כבר סיים את דרכו במועדון. בזמן ששטרלינג כביכול לא עבד, נחשף כי המנכ"ל אכן עובד כרגיל ואף בין היתר היה נוכח בפגישה במשא ומתן בין הבלם הניגרי אנתוני איזוצ'וקוו לבין המועדון ואף צולם מנהל את המשא ומתן בבית המלון.

אורן שטרלינג מנכ"ל הפועל חיפה
ממשיך לבחוש בענייני המועדון למרות שאמור להיות בחופשה כפויה. שטרלינג | מאור אלקסלסי

בנוגע לטענה "לסחיטה" לוותר על זכויותיו, נטען בכתב התביעה שהגיע לידי וואלה! ספורט כי "הנתבעת העבירה לתובע הצעות כתובות לסיום העסקתו. במסגרת מכתבים אלו, הנתבעת סחטה את התובע עת דרשה ממנו בכתב כי התובע הסכים לפיטוריו כעובד הפועל חיפה והנתבעת תואיל בטובה לשחרר לזכותו טת נכספים הצבורים על שמו בקרנות:.

בהפועל חיפה הגיבו: "לא קיבלנו תביעה כזו ואנו לא מכירים אותה".

שטרלינג אמר לוואלה! ספורט "כששני אנשים חכמים אינם מצליחים להגיע להסכמות, צריך אדם שלישי חכם שיחליט בשבילם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי