"כשיניב קטן היה עולה למגרש הייתה לו נוכחות – ככה גם ליאור קאסה"

play
ליאור קאסה מול קיקו | דני מרון
צפו: משפתי עצר שני פנדלים, מכבי ת"א ניצחה 2:4 את מכבי חיפה וזכתה בתואר 03:50

סגנון המשחק ("יודע לעשות הגנה, אבל גם מאוד טכני") והעמדה העיקרית שלו ("יכול לשחק בכל תפקידי הקישור"). איתי מדרכי, שהדריך את ליאור קאסה בנבחרת נוער ב' של ישראל, דיבר עליו ב"רדיו חיפה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

איתי מרדכי, עוזרו של אופיר חיים בנבחרת הנוער ומאמן נבחרת ישראל נוער ב', עלה אתמול (רביעי) לשידור בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" וערך למאזינים היכרות עם ליאור קאסה, שכזכור בחר במכבי חיפה על פני מכבי תל אביב והפך השבוע מאנונימי לשחקן שכל אוהד מכיר.

מרדכי פתח את דבריו, והצליח להפתיע את קטן ואת המאזינים: "אני מכיר את ליאור טוב מאוד, אנחנו בקשר מצוין ואימנתי אותו בעונה שעברה בנוער ב'. אתה יודע מה משותף לך ולו? הנוכחות. כשיניב קטן היה עולה למגרש, לא משנה אם היית במשחק פחות טוב או יותר טוב, ידעו ששיחקת – הנוכחות שלך במגרש הייתה מאוד משמעותית, וגם שלו".

ליאור קאסה, שחקן מכבי חיפה | מכבי חיפה

על סגנון המשחק של קאסה והאיכויות שלו אמר מרדכי: "ליאור הוא שחקן בעל יכולות גופניות מרשימות – גבוה, אתלט, בעל נוכחות, רואים אותו במשחק. מעבר ליכולות האתלטיות שלו, הוא שחקן חרוץ, שעובד ויודע לעשות הגנה. עם זאת, הוא מאוד טכני, שמאלי ברגל שיכול לשחק בכמה עמדות. התפקיד העיקר שלו הוא 6 או 8, אבל הוא יכול לשחק כל תפקיד בקישור. בשלושה שבועות האחרונים הוא שיחק בהפועל ירושלים ככנף שמאל כי הייתה שם מצוקה. דיברתי איתו ושאלתי אותו, הוא אמר שהוא אף פעם לא שיחק כנף והוא עשה את זה מצוין. שחקן טוב יכול לשחק בכל עמדה והוא יודע לעשות את זה מצוין".

על אף שעדיין לא ערך אימון במדי מכבי חיפה, קאסה עלה אתמול מהספסל בשל מצוקת קשרים ולא הצליח לסייע לקבוצתו החדשה להימנע מהפסד 4:2 למכבי תל אביב בפנדלים בגמר גביע הטוטו. המאמן מסאי דגו הסביר בסיום מדוע הקשר הצעיר קיבל דקות כל כך מהר: "אנשים לא יודעים מה אנחנו עוברים. הגענו למשחק הזה עם קשר אחורי אחד שזה גוני ודניאל סונדגרן נאלץ לשחק בקישור. הייתי צריך מישהו אינטנסיבי שייכנס וקאסה היה הקשר היחיד, לא הייתה לי ברירה".

ליאור קאסה שחקן מכבי חיפה מול דריק לוקאסן, דור פרץ, אנריק סבוריט שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי