שונית חמד בהלם: "במשך כל הקריירה זה לא קרה. מכבי חיפה זו מכבי חיפה"

play
שונית חמד | מסך, אינסטגרם
צפו: משפתי עצר שני פנדלים, מכבי ת"א ניצחה 2:4 את מכבי חיפה וזכתה בתואר 03:50

אחרי שהחלוץ סגר מעגל ושב למועדון נעוריו, אשתו חשפה את כמות הבקשות העצומה שהיא מקבלת. וגם: איפה תומר ישן, למה הם עדיין לא עברו לחיפה והתחושות: "אין שלמות כזאת, תודה לאלוהים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה אמנם הפסידה למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו, אבל זכתה בכמה שחקני רכש מעניינים בחלון ההעברות הנוכחי, כגון נער המריבה ליאור קאסה, קני סייף, גדי קינדה וכמובן תומר חמד. כידוע, החלוץ עזב את הפועל באר שבע וחזר למועדון נעוריו, אך מסתבר שעדיין לא עבר פיזית לגור בכרמל. החצי השני שלו, אשתו שונית חמד, שיתפה את מאות אלפי העוקבים שלה. 

"הבנות עדיין לא עברו מסגרות, תומר בינתיים על הקו ויישן הרבה אצל אמא שלו בצפון ואני והבנות בעומר. בקרוב נחשב מסלול מחדש", כתבה אשת הכדורגלן באינסטגרם כשהשיבה לשאלות העוקבים. על המעבר מאדום לירוק אמרה: "אין חלום כזה בעולם! איזה כיף זה ירוק? גדלנו בצפון ותחשבו מה זה בשבילנו לחזור אחרי 13 שנה, זה טירוף. אין שלמות כזאת, תודה לאלוהים". 

לאוהדים הירוקים שמבקשים ממנה את חולצת המשחק של בעלה הקדישה סטורי מהיציע בסמי עופר וכתבה: "כמות החולצות שביקשו ממני בשבוע האחרון עולה על כמות החולצות שביקשו ממני במשך כל הקריירה של תומר. מכבי חיפה זו מכבי חיפה, אה?"

אנחנו כבר לא יכולים לחכות להופעת הבכורה המחודשת של חמד בירוק, ואתם?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי