זיו מורגן חתם בהפועל תל אביב, יהב גורפינקל יעבור לאוקראינה?

play
זיו מורגן, שחקן הפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב
צפו: פריידיי כבש ובית"ר ירושלים ניצחה את הפועל תל אביב בבלומפילד 04:05

המגן/בלם, ששב מחצי עונת השאלה בקלוז' הרומנית, נרכש מעירוני קרית שמונה תמורת 800 אלף שקל והצטרף עד 2026, עשוי להחליף את המגן השמאלי שלא רוצה להאריך חוזה ומחזיק בהצעות מחו"ל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

זיו מורגן, שסיים את דרכו בקלוז' הרומנית אחרי השאלה שנמשכה כחצי עונה, חתם היום (חמישי) בהפועל תל אביב לשנתיים וחצי הבאות, בחוזה עד קיץ 2026. מורגן בן ה-24, שמשחק כמגן שמאלי וכבלם, נרכש מעירוני קרית שמונה תמורת 800 אלף שקל ובחוזהו אופציה להאריך את ההתקשרות בשנתיים נוספות. התשלום, יש לציין, יהיה בשני תשלומים – 400 אלף שקלים כעת ו-400 אלף שקלים נוספים בעונה הבאה.

לאתר הרשמי של הפועל תל אביב אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון עם היסטוריה כל כך גדולה. אין לי מילים לתאר עד כמה אני נרגש לקראת הפעם הראשונה שאדרוך על הדשא בבלומפילד, מצפה להרגיש את העוצמות של הקהל ולהיות חלק מהקבוצה. אני מאמין שנעמוד במטרות שלנו ונגיע רחוק עם עבודה קשה. יאללה הפועל!".

לאור צירוף מורגן, מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא יהב גורפינקל. למגן מספר אופציות בחו"ל, בין היתר מחזיק בהצעות מאוקראינה ומסין, כאשר בהפועל תל אביב מבינים כי יקבלו הצעה רשמית בימים הקרובים לרכוש אותו. בשל העובדה שגורפינקל מסיים חוזה בסוף העונה ולא מעוניין לחתום על הארכה, ייתכן שיימכר, כך הפועל תל אביב תוכל לקבל עליו דמי העברה כבר עכשיו ומורגן יתופקד כמגן שמאלי.

זיו מורגן שחקן הפועל תל אביב
חזר לליגת העל. מורגן עם סוכנו אדם קידן | אתר רשמי, הפועל תל אביב

מורגן גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, ובעונת 17/18 עבר לקבוצת הנוער של עירוני קריית שמונה. בעונת 19/20 רשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של הצפוניים, שם שיחק עד סוף עונת 22/23. לאורך התקופה רשם 108 הופעות ליגה, בהן כבש שני שערים. כאמור, בתחילת העונה הנוכחית עזב לקלוז' ובחצי עונה רשם 18 הופעות בכל המסגרות.

בנוסף, שיחק מורגן בכל נבחרות ישראל הצעירות ואף היה שותף בקמפיין המוצלח של הנבחרת האולימפית באליפות אירופה שהסתיימה עם הפסד במשחק חצי הגמר לאנגליה ביולי 2023.

בתוך כך, לאימון היום הגיעו משפחות הנופלים והנרצחים במלחמה שאהדו את הקבוצה, ושוחחו ארוכות עם דייויד ומייקל מינצברג. הבעלים והמשפחות אכלו ביחד ארוחת צהריים, במהלכה סיפרו על נפילת בניהם וההתמודדות מאז האסון. הבעלים השתתפו בצערם הכבד והבטיחו כי משפחת הפועל תל אביב תמיד תהיה לצידם ובשבילם. בסוף אימון הקבוצה הבוגרת – השחקנים והצוות המקצועי הצטרפו ופגשו את המשפחות. בסוף המפגש נאמרו מספר מילים בנוכחות כל המשתתפים.

משפחות הנופלים והנרצחים במלחמה באימון הפועל תל אביב
| אתר רשמי, הפועל תל אביב

דייויד ומייקל מינצברג אמרו: "אנחנו רוצים להגיד לכולם תודה שהגעתם, זה זכות מבחינתנו לעשות למענכם לאחר שעברתם כל הרבה. אנחנו די חסרי מילים כשאנחנו עומדים מולכם ושומעים את הסיפורים הקשים והכואבים שחוויתם. אנחנו מקווים שהפועל תל אביב תמשיך להיות חלק מכיבוד זכרם של יקירכם, ונעשה הכל כדי שתעלו חיוך על פניכם כשתחשבו על האהובים שאיבדתם. אנו מבטיחים להמשיך וללוות אתכם עוד שנים קדימה, לנצח תהיו חלק ממשפחת הפועל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי