החלוץ הגנאי מאליק אבובקארי מועמד להפועל חדרה

play
מאליק אבובקארי במדי מאלמו | GettyImages, James Williamson - AMA
נקודה ראשונה לסילבס בבכורה: צפו ב-1:1 בין הפועל חדרה למ.ס. אשדוד 06:19

השחקן שפגש את מכבי חיפה עם סלובן ברטיסלבה בקיץ האחרון, לפני שחזר מהשאלה למאלמו, נמצא במשא ומתן עם הקבוצה של סילבס

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה במאמצים להתחזק בחלון ההעברות ולוואלה! ספורט נודע שהיא במשא ומתן עם החלוץ הגנאי מאליק אבובקארי, בן 23, ששייך למאלמו השבדית ושיחק העונה בסלובן ברטיסלבה הסלובקית, במדיה פגש בקיץ האחרון את מכבי חיפה במסגרת צמד המשחקים בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. החלוץ פתח במשחק שנערך בסלובקיה ונכנס כמחליף בחיפה. הוא כבש שלושה שערים במדי ברטיסלבה ב-23 הופעות, ובסיום דצמבר 2023 חוזהו שם הסתיים והוא חזר אוטומטית למאלמו.

מאליק אבובקארי במדי קאסה פיה ב-2021
מאליק אבובקארי במדי קאסה פיה ב-2021 | אימג'בנק GettyImages, Gualter Fatia

בחדרה נערכים למשחק הביתי בגביע הערב (ראשון, 19:30) נגד מכבי תל אביב. המאמן חיים סילבס יערוך מספר שינויים בהרכב לעומת משחק הליגה האחרון נגד מ.ס.אשדוד. המרכזי שבהם הוא החזרתו של סמי בוראר להרכב, לאחר שאפילו לא נכלל בסגל לאשדוד. בחדרה מספרים על שינוי גישה של הבלגי בימים האחרונים, כשהוא נראה מחויב ורציני באימונים. הקשר צפוי לפתוח הערב לצידו של אלעד מדמון בחלק הקדמי והשניים ינסו להפתיע את הצהובים.

סולימאן קוליבאלי וטוני גומס, שהוזכרו כמועמדים לשחרור, יקבלו הערב הזדמנות נוספת וינסו לשנות את דעת הצוות המקצועי לגביהם. מי שלא יהיו בסגל היום הם הבלם המוצהב עידו לוי והמגן קויה מבאה שקיבל הודעה שהוא רשאי מצוא לעצמו קבוצה אחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי