מלדה נחת בישראל והגיע לבדיקות לקראת חתימה במכבי תל אביב

play
יונס מלדה שחקן מכלן | אימג'בנק GettyImages, JOHAN EYCKENS/AFP
צפו: מכבי תל אביב התגברה על הפועל חדרה והבוץ עם 0:2 בגביע 02:30

שחקן מכלן ישלים את מעברו לצהובים, שהחליטו לצרפו על רקע הקושי להנחית זרים ומתוך אמונה שיוכל לתרום רבות. יירכש תמורת 325 אלף יורו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תצרף לשורותיה את יונס מלדה, שכבר נחת הערב (שלישי) בישראל והגיע לבדיקות רפואיות. במכבי תל אביב הגיעו לסיכום עם קבוצתו הבלגית מכלן לפיו ישלמו עבור רכישתו 325 אלף יורו, לפני בונוסים עתידיים אפשריים. מלדה עשוי להיכלל בסגל מחר במשחק נגד הפועל ירושלים (20:00, ספורט4).

הקושי להביא זרים במצב הנוכחי בישראל בנוסף לאמונה שמלדה יכול לתרום התקפית, הובילו ללחצים לרכוש את שחקן לאחר שהשיחות עם הבלגים נמשכו כשבועיים. במכבי תל אביב מאמינים שמלדה יכול לתרום בשנים הקרובות וגם בטווח המיידי יוכל לסייע למכבי תל אביב בשתי הכנפיים וגם כחלוץ נוסף.

יונס מלדה שחקן מכלן לפני איסמעל קנדוס שחקן גנט
יונס מלדה שחקן מכלן לפני איסמעל קנדוס שחקן גנט | אימג'בנק GettyImages, LAURIE DIEFFEMBACQ/AFP

מלדה הוא תוצר מחלקת הנוער של מכבי נתניה, במדיה גם פרץ לתודעה כשחקן בוגרים, בעיקר אחרי שכבש רביעייה במשחק אחד בעונת 2020/21. בינואר 2021 נרכש על ידי גנט וחתם בקבוצה הבלגית ל-4.5 שנים. אחרי שהתקשה לקבל דקות ולהותיר חותם בגנט, עבר מלדה למכלן בקיץ 2022 עם חוזה לשלוש שנים. העונה רשם 13 הופעות ובישל שלושה שערים בליגה הבלגית. ברזומה שלו יש גם שתי הופעות בנבחרת ישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי