הרוסים הסכימו עקרונית, מכבי חיפה מתקרבת לצירוף לסובוי בהשאלה

play
דניל לסובוי במדי הנבחרת הצעירה של רוסיה ב-2021 | אימג'בנק GettyImages, ATTILA KISBENEDEK
צפו: תומר חמד כבש צמד, מכבי חיפה ניצחה 3:6 את הפועל כפר סבא בגביע 11:27

בדינמו מוסקבה נתנו אור ירוק למעברו בהשאלה עד תום העונה, כך שהצדדים יוכלו לדון בסוגיית העברת הכסף בחודשים הבאים. המועדון יפנה לבית הדין של ההתאחדות כדי לאפשר את רישומו כישראלי, אך נלקחת בחשבון האפשרות שייצטרף תחילה כזר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עסקת דניל לסובוי למכבי חיפה בכיוון חיובי. היום (שלישי) ניתנה הסכמה עקרונית מדינמו מוסקבה למעברו של הקשר בעסקת השאלה, כך שבתום העונה יוכלו הצדדים לדון מחדש על הנושא ולמצוא פתרון להעברת הכספים כדי שיוכל להשלים את מעברו לירוקים בעסקה ארוכת טווח.

לאור ההתפתחות החדשה, במכבי חיפה כעת ינהלו שיח מהיר מול הרוסים כדי לסגור את העסקה. גורם המעורה בפרטים אמר: "עד שזה לא חתום אז שום דבר לא סגור, למדנו את זה בעסקה הזו הרבה פעמים, אבל ההסכמה של הרוסים בהחלט מקדמת אותנו מאוד". כזכור לסובוי היה בארץ בשבועות האחרונים, אבל בתחילת השבוע המריא לחופשה פרטית על רקע הסחבת בעסקה והוא מקווה לשוב ארצה ולחתום בקבוצה.

דניל לסובוי במדי ארסנל טולה
דניל לסובוי במדי ארסנל טולה | אימג'בנק GettyImages, Epsilon

אם העסקה תיסגר והוא ישלים את מעברו, במכבי חיפה נערכים לשתי אפשרויות: האחת היא שלסובוי ירשם כזר וזאת לאור העובדה שצ'ארון שרי עזב ולקבוצה יש מקום לרשום שחקן זר נוסף בכל מקרה. עם זאת, קיימת גם האפשרות השנייה שגם עליה כבר עובדים במועדון ותיעשה פניה לבית הדין העליון של ההתאחדות בבקשה לאשר את שיתופו של הקשר על תקן ישראלי, בהנחה שיחתום, זאת לאחר שכל המסמכים שהעביר מוכיחים כי הוא זכאי לקבל אזרחות. בין השאר צירף עדויות לכך שאשתו גדלה בבת ים ושאימה מחזיקה בדרכון ישראלי.

במכבי חיפה מעריכים שהוא יוכל לשחק על תקן ישראלי, אך לא שוללים את האפשרות שיצטרף כשחקן זר עד שיושלם הליך האזרוח. כזכור, דניאל סונדגרן ואריק שוראנוב נרשמו כישראלים למרות שבפועל עד היום לא מחזיקים באזרחות ישראלית. השניים הגישו מסמכים שמוכיחים שהם זכאים לקבל אזרחות מהמדינה וכן מסמכים שהם פנו לצבא כדי להציע את שירותיהם ולהתגייס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי