יונס מלדה חתם: "חזרתי לארץ רק בגלל שמדובר במכבי תל אביב"

play
יונס מלדה, שחקן מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב
צפו: מכבי תל אביב התגברה על הפועל חדרה והבוץ עם 0:2 בגביע 02:30

הצהובים הודיעו על צירופו של חלוץ מכלן, אותו רכשו תמורת 325 אלף יורו. לאחר שעבר בדיקות רפואיות חתם על חוזה לשלוש שנים וחצי עם אופציית הארכה והפך ללגיונר השלישי שמצטרף לסגל של קין בחלון ינואר, אחרי בלטקסה וקארצב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הנחיתה היום שחקן חיזוק שלישי בחלון ינואר, כשהודיעה על צירופו של יונס מלדה. מוליכת הטבלה רכשה את חלוץ מכלן תמורת 325 אלף יורו, לאחר שהתקשתה לצרף זרים לחלק הקדמי, ומקווה שיעבה את החלק הקדמי בזכות יכולתו לשחק בשפיץ ובשתי הכנפיים.

מלדה חתם לשלוש שנים וחצי במכבי תל אביב ובחוזהו אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת. לאחר שהשלים את המעבר, מלדה שילבש את החולצה מספר 15, אמר לאתר הרשמי: "אחרי שלוש שנים בחו"ל אני שמח לחזור לארץ ולחתום במועדון שכל אחד רוצה לשחק בו ולהיות חלק ממנו. במידה ולא היה מדובר במכבי תל אביב אני לא חושב שהייתי חוזר לישראל. עכשיו שחזרתי אני רוצה לעבוד קשה להוכיח את עצמי ולזכות בתארים".

יונס מלדה, שחקן מכבי תל אביב
מעבה את ההתקפה של רובי קין | אתר רשמי, מכבי תל אביב

מלדה הוא תוצר מחלקת הנוער של מכבי נתניה, במדיה גם פרץ לתודעה כשחקן בוגרים, בעיקר אחרי שכבש רביעייה במשחק אחד בעונת 2020/21. בינואר 2021 נרכש על ידי גנט וחתם בקבוצה הבלגית ל-4.5 שנים. אחרי שהתקשה לקבל דקות ולהותיר חותם בגנט, עבר מלדה למכלן בקיץ 2022 עם חוזה לשלוש שנים. העונה רשם 13 הופעות ובישל שלושה שערים בליגה הבלגית. ברזומה שלו יש גם שתי הופעות בנבחרת ישראל.

החלוץ בן ה-24 מצטרף לעדן קארצב ומתן בלטקסה, שחיזקו את הסגל של רובי קין בשבועות האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי