רוני לוי: "צעד משמעותי לפלייאוף העליון". טועמה: "נראה הפועל אחרת בקרוב"

play
רוני לוי מאמן הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
שער אולימפי ליוספי, הפועל ת"א צימקה 4:0 ל-4:3 - אך נכנעה להפועל חיפה 05:38

המאמנים של הפועל חיפה והפועל תל אביב היו מרוצים כל אחד בדרכו מהמחציות השונות ב-3:4 של המארחת. המאמן הזמני: "לא עושה כלום כדי לרצות, אלא בשביל האנשים שאוהבים אותי במדינה". מלמד: "אנחנו בכיוון להתברג לאירופה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה והפועל תל אביב סיפקו הערב (רביעי) את אחד ממשחקי העונה בליגת העל. המארחת כבר הובילה בבטחה 0:4 בירידה למחצית, אבל המחצית השנייה הייתה מלאה באירועים ושערים שגרמו לדרמה גדולה עד שניות הסיום. שחקניו של סלים טועמה, שעמד כמאמן זמני על הקווים, חזרו עם שלושה שערים, כולל אחד בתוספת הזמן, אבל אדום ישיר של רן בנימין וצהוב שני של מוחמד קמארה השאירו את הקבוצות ב-10 שחקנים והשאירו את הנקודות למארחת עם 3:4 מטורף שלה. להפועל תל אביב זה היה ההפסד החמישי ברציפות בליגה, עם העמקת המשבר, אולי לפני מינויו המסתמן של יוסי אבוקסיס.

רוני לוי סיכם את הערב המטורף והחזרה למסלול הניצחונות: "מחצית ראשונה נהדרת שלנו, לא הופענו למחצית השנייה. זה היה משחק משוגע, לפעמים יש משחקים כאלה שכל פעולה יכולה להסתיים בגול. הכי חשוב זה שניצחנו. במחצית השנייה באנו רדומים, פתאום הכל הסתדר להם. התכוננו לשינוי המערך של טועמה, הם ניצחו אותנו במאבקים והיו מאוד מסוכנים ברחבה. הם היו בשיגעון בחצי השני, שמח שידענו לשמור על התוצאה עד הסוף. לפני המשחק אמרתי לשחקנים שצריך לפתוח חזק ולכבוש בשלב מוקדם. פלייאוף עליון? עשינו צעד משמעותי. מסתכל כבר על המשחק הבא, נשתדל לעשות שם מה שצריך ולנצח".

גיא מלמד חוגג יחד עם מוחמד קמארה הפועל חיפה
"הכיוון שלנו לאירופה הוא טוב". מלמד | מאור אלקסלסי

גיא מלמד על המשחק המטורף: "הייתה פה רכבת הרים. מחצית ראשונה הכל הלך והתחבר, הראינו מה הפועל חיפה יכולה לעשות. מחצית שנייה היו הרבה תקלות, מאמין שרוני יעבוד על זה. הכי חשוב זאת השורה התחתונה שהשגנו שלוש נקודות. המחצית השנייה הייתה מכשול מנטלי מאוד גדול. נפיק את הלקחים. אירופה? יש לנו עוד משחקים לאסוף נקודות ולהתברג ברביעייה הראשונה. צריכים לעשות את זה בשקט ובצניעות, הכיוון שלנו טוב בדרך לשם".

סלים טועמה אמר בסיום: "לצערי הופענו רק במחצית השנייה, המטרה שלי הייתה בתחילת המשחק לשמור ולא לספוג. כנראה הראש שלנו עדיין היה במלון במחצית הראשונה. אחרי ספיגה של ארבעה שערים קשה לחזור, כמעט עשינו את זה, אבל חבל שזה מה שיצא. עוד במחצית הראשונה רציתי לעשות שינויים, לא חשבתי שככה נראה, זה היה מאכזב. מקווה שנמשיך את המחצית השנייה במשחק הבא. בשנים האחרונות לא הייתה קבוצה כזאת בהפועל תל אביב, על אף המצב של הקבוצה כרגע. מאמין שברגע ששחקנים יחזרו ועם הסגל שיש פה נראה הפועל תל אביב אחרת, כבר בתקופה הקרובה".

ברמה האישית על התקופה האחרונה שלו: "אני לא חייב כלום לאף אחד, אני לא עושה משהו בשביל לרצות מישהו. אני עושה את זה בשביל האנשים שאוהבים אותי. יש לי הרבה חברים שנפצעו בכל מה שקרה במדינה".

סלים טועמה מאמן הפועל תל אביב
"עושה את הדברים בשביל האנשים שאני אוהב". טועמה | מאור אלקסלסי

סתיו טוריאל: "תמיד כשאני משחק אני מאמין שאפשר לשוב גם מפיגור כזה. חבל שלא הצלחנו, היינו קרובים. ננסה להביא את הנקודות במשחק הבא. הלחץ במועדון? אנחנו מקצוענים, לא מתייחסים לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי