יחזור לטדי? ניסיונות לשדך את ברק יצחקי לבית"ר ירושלים

play
"זו קלישאה, אבל הבית צריך להיות המבצר". יצחקי | ברני ארדוב
שיבלי הבקיע בבכורה, הפועל פ"ת חזרה מפיגור כפול ל-2:2 נגד בית"ר ירושלים 04:18

מי שיעמוד על הקווים במקום אבוקסיס בשלב ראשוני הוא גל כהן, אבל בית"ר בוחנת אפשרות להחזיר את יצחקי - כמאמן או כמנהל מקצועי של המועדון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר שיוסי אבוקסיס סיים תפקידו בבית"ר ירושלים, מי שיעמוד על הקווים בשלב זה הוא גל כהן אבל בזמן שהקבוצה מחפשת מאמן חדש – נעשים ניסיונות לשדך בין ברק יצחקי לבית"ר ירושלים.

מאמן מכבי תל אביב ברק יצחקי
לא מעוניין להישאר כמאמן הראשי. ברק יצחקי | מאור אלקסלסי

על הפרק עומדות שתי אפשרויות – מנהל מקצועי או מאמן. יצחקי שימש בשנים האחרונות כיועץ מקצועי במכבי תל אביב ואף כמאמן לתקופה קצרה. יצחקי החל לשמש לאחרונה כפרשן ולא ברור עדיין אם ירצה לבחור באימון בית"ר או להמשיך בעיסוקו הנוכחי. אין ספק שלפני שיצחקי יסכים לשוב לבית"ר, הוא ידרוש לבחון את התוכניות המקצועיות של המועדון.

יצחקי (39) גדל במחלקת הנוער של הפועל אשקלון אך פרץ בשורות בית"ר ירושלים, בה שיחק בשתי קדנציות – מ-2003 עד 2007, ומ-2008 עד 2010. הוא הצעיד את המועדון הצהוב-שחור לאליפות (2006/07) וגביע המדינה (2008/09), ולאחר מכן זכה בשתי אליפויות עם מכבי תל אביב. את קריירת המשחק שלו סיים בתום עונת 2017/18, והשתלב בצוות המקצועי של הצהובים. יצחקי שימש בין היתר כמאמן זמני, וגם כמנהל המקצועי של מכבי תל אביב – תפקיד ממנו התפטר במאי שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי