הסגל הירוק ממשיך להתחזק: דניל לסובוי חתם במכבי חיפה

play
דניל לסובוי, שחקן מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה
חג'ג' כיכב עם צמד, רפאלוב שוב נצץ, מכבי חיפה הביסה 1:5 את הפועל חדרה 03:42

שחקן הכנף הרוסי בן ה-25 שאשתו יהודיה ויפעלו לאזרח אותו בעתיד, עבר בהשאלה ויעבה את החלק ההתקפי של דגו אחרי מו"מ ממושך: "אני מאושר". הוא החיזוק החמישי בחלון ינואר אחרי קאסה, חמד, קינדה וסייף ויירשם למשחקי הקונפרנס ליג נגד גנט

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה לעבות את הסגל שלה. האלופה הישראלית הודיעה היום (שישי) על צירופו של שחקן הכנף הרוסי בן ה-25 דניל לסובוי, שאשתו יהודיה והוא כבר הציג מסמכים כי לפיו יוכיחו שהוא יוכל להתאזרח בעתיד. הוא הגיע בהשאלה אחרי משא מתן ממושך שבסופו סוכם על השאלה עד תום העונה מדינמו מוסקבה, כשלירוקים תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 1.2 מיליון יורו.

לסובוי יירשם כשחקן זר לעת עתה ואם יישאר גם בעונה הבאה, עשוי כבר יהיה להירשם כישראלי. כידוע, לסובוי הוא החיזוק החמישי של הירוקים בחלון ינואר, אחרי ליאור קאסה, תומר חמד, גדי קינדה וקני סייף.

לסובוי נחת היום בישראל והשלים את מעברו לקבוצה במהרה, כדי שיוכל להירשם למשחקי הקונפרנס ליג נגד גנט. בניגוד אליו, מי שלא צפויים להירשם למשחקי הקבוצה בהמשך העונה באירופה הם תומר חמד וליאור קאסה, מכיוון שדגו מעדיף לרשום את קינדה, סייף ולוסובוי. לאחר החתימה אמר לסובוי: "מאושר לחתום במועדון הזה ומחכה כבר למפגש עם הקהל הירוק. יאללה מכבי"

המנהל המקצועי גל אלברמן אמר לאתר הרשמי: "שמחים מאוד לבשר על החתמתו של דניל, שמצטרף בהשאלה עד לסיום העונה עם אופציה לרכישה. אנו משוכנעים שיוסיף לנו המון כישרון ויצירתיות בחלק ההתקפי של סגל הקבוצה. דניל עבר בשבועות האחרונים אימונים אישיים בהמתנה מתוחה להשלמת העסקה ונחישותו להצטרף למועדון, מעידה על רצונו העז להיות חלק מהמשפחה הירוקה. אנו רוצים לאחל לדניל התאקלמות מהירה בביתו החדש וכמובן תארים, הצלחות וחוויות בלתי נשכחות. ברוך הבא דניל לסובוי".

דניל לסובוי, שחקן מכבי חיפה
דניל לסובוי, שחקן מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה

לסובוי גדל במחלקת הנוער של דינמו קייב, המשיך משם לאקדמיה של זניט ואחרי השאלה בארסנל טולה, הצטרף ב-2020 לדינמו מוסקבה. ביולי 2021 קרע את הרצועה הצולבת ונעדר מהמגרשים לכשבעה חודשים. מאז, התקשה לחזור ולייצר רצף משחקים נורמלי כשהוא ספג יותר כרטיסים אדומים מאשר שכבש שערים (אדום אחד מול אפס שערים). למעשה, לסובוי רשם 653 דקות בלבד מאז אותה פציעה במסגרת הליגה הרוסית עם שתי הופעות בלבד בהרכב הפותח בשנתיים האחרונות, כשבארבעת המשחקים האחרונים של דינמו נותר על הספסל. העונה, ב-13 הופעות ו-421 דקות בכל המסגרות, רשם בישול אחד.

לפני הפציעה היה חלק מהסגל הרחב של נבחרת רוסיה, לאחר שעבר בכל הנבחרות הצעירות, אך טרם רשם דקות רשמיות בנבחרת הבוגרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי