Sport1 Banner

אלעד מדמון חתם לארבע שנים במכבי תל אביב: "רגע מרגש מאוד"

play
אלעד מדמון חותם במכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב
מכבי ת"א פיגרה, תורג'מן וקניקובסקי הפכו על הפועל ירושלים 02:48

המוליכה הגישה את ההצעה הכספית הגבוהה ביותר עבור החלוץ הצעיר של הפועל חדרה שאותו רצו גם מכבי חיפה וסאות'המפטון: "מחמיא לחתום במועדון פאר". בחוזהו אופציה לעונה נוספת, כחלק מההסכם הוא יעבור רק בקיץ

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה במירוץ להחתמת החלוץ אלעד מדמון. חלוצה הצעיר והמבטיח של הפועל חדרה חתם היום (שישי) על חוזה לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת בשורות המוליכה, ששילמה לחדרה 1.6 מיליון יורו, לצד 400 אלף יורו בבונוסים. העסקה נסגרה לאחר פגישה אמש במסעדה בין השחקן למנכ"ל בן מנספורד, כאשר סוכם כי את העונה הנוכחית יסיים מדמון בחדרה ובקיץ יצטרף לצהובים.

כפי שפרסמנו, המוליכה הגישה את ההצעה הגבוהה מבין שלוש ההצעות שקיבלה הפועל חדרה, כאשר הצהובים משאירים לחדרה גם 10 אחוזים ממכירה עתידית. בחדרה הבהירו למכבי תל אביב, כי הם נתנו לסאות'המפטון זמן כדי לשפר את ההצעה, אך זו מהצהובים הייתה הטובה ביותר.

אלעד מדמון חותם במכבי תל אביב
משתדרג. מדמון חותם במכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב

מדמון אמר לאחר החתימה: "זה רגע מרגש מאוד, מחמיא לחתום במועדון פאר כמו מכבי תל אביב ואני מאוד שמח. אני בעיקר מרוצה שחתמתי ועכשיו אוכל להתרכז אך ורק בהשגת המטרות עם המועדון שלי, הפועל חדרה. אני מודה לחדרה על ההזדמנות לצמוח ולהתפתח ומבטיח לעשות הכל לסיים את העונה בצורה טובה יחד עם החברים לקבוצה".

אלעד מדמון הוא ללא ספק פריצת העונה בליגת העל עד כה. השחקן בן ה-19 לא תוכנן להיות שחקן מוביל בהפועל חדרה העונה, אך ב-16 הופעות יש לו כבר שמונה שערי ליגה מתוך 12 סך הכל של קבוצתו. מדמון הבקיע העונה גם מול מכבי תל אביב ב-1:1 המפתיע באצטדיון בלומפילד, והוא פגש את הצהובים גם בסיבוב ח' של גביע המדינה. בטבלת מלכי השערים של ליגת העל מקדימים את מדמון רק ערן זהבי, פרנזי פיירו, דין דוד וירדן שועה, כאשר היהלום מחדרה חולק את המקום החמישי עם גיא מלמד.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי