הפועל חיפה תנסה לצרף את סתיו נחמני וממתינה ליואב כץ

play
סתיו נחמני במדי סט. מירן | אתר רשמי, סט. מירן
שער בכורה נפלא לבר לין, 0:2 להפועל חיפה על הפועל פתח תקוה 06:08

החלוץ ששייך למכבי חיפה סומן, רוני לוי "רוצה להתחזק בשני שחקנים" וידבר עם הבעלים. לין שכבש: "השילוב עם הוותיקים מצוין"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תנסה לצרף את סתיו נחמני. החלוץ בן ה-21 סיים את דרכו בסט. מירן הסקוטית אליה הושאל ממכבי חיפה, אבל הירוקים הבהירו שהוא לא בתכניות ורשאי למצוא קבוצה אחרת. בהפועל חיפה מחכים לאישור של הבעלים יואב כץ על מנת להביא חיזוק וסימנו את החלוץ.

המאמן רוני לוי דיבר על נושא החיזוק אחרי הניצחון 0:2 על הפועל פתח תקוה אתמול (שבת): "אם זה היה תלוי בי הייתי רוצה להתחזק בעוד שני שחקנים. אדבר עם יואב ונקבל החלטות איך ומה צריך לעשות".

עוד לפני החתמה של נחמני או כל שחקן אחר, בקבוצה המשיכו את המומנטום האדיר וחגגו בסיום. האדומים מהכרמל עדיין במקום השלישי, בדרך הבטוחה לפלייאוף העליון והשיגו 19 נקודות מ-21 האחרונות.

"120 יום שיש חטופים", פתח רוני לוי אחרי המשחק אתמול, "דיברתי עם איתן גונן, אבא של רומי, כולנו צריכים לזכור שחייבים להחזיר אותם וגם לתת מילה טובה לחיילים הגיבורים שלנו".

המאמן התייחס למשחק: "הצלחות כאלה ואחרות צריך להשיג במעשים ולא בדיבורים. אנחנו צנועים, עושים את העבודה בצורה רצינית. החבר'ה מאוד מגובשים וככל שעובר הזמן זה יותר לטובתנו. אם בסוף נראה שאנחנו בעמדה להגיע לאירופה או משהו מעבר, כמובן שנשאף לזה".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה
החמיא לכישרון הצעיר. רוני לוי | קובי אליהו

לוי דיבר גם על כך שהעומס הגדול שנבע ממשחק בכל 3-4 ימים, הסתיים: " העומס היה קשה, אבל עשינו הכנה נהדרת. עבדנו מאוד קשה בפגרה רואים את זה מבחינה פיזית – אין פציעות ארוכות מאוד. אמרתי לשחקנים שהם יצרו ציפיות והם לא יכולים לשחק ברמה שלא תואמת אותן".

בקבוצה החמיאו לפרנן מאיימבו וגיא מלמד, וכמובן שגם לכובש השער השני, בר לין, עבורו זה היה גול ראשון בקריירת הבוגרים. הקשר המושאל ממכבי תל אביב אמר: "הרגשה נפלאה, אני שמח שזה הגיע. מהעונה שעברה הרגשתי שאני מת לעשות את הצעד הבא בבוגרים ועבדתי מאוד קשה. אני חושב שהקבוצה מאוד מלוכדת ויש וייב טוב באימונים. השחקנים עם הניסיון מכוונים אותנו ואני חושב השילוב הזה הוא טוב מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי