לורנס ניקולאס סיכם במכבי פתח תקוה וינחת הלילה. יירשם בזמן?

play
על הכוונת של פתח תקוה. לורנס ניקולאס | צילום מסך, צילום מסך
שחקן מכבי נתניה סטניסלב בילנקי, מול שחקן מכבי פתח תקוה הדר פוקס 00:12

המלאבסים במרוץ נגד הזמן להשלמת צירופו של הקשר האחורי בן ה-22 של פתיח קראגומרוק. הפציעה של אנדראס קארו לא חמורה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה במרוץ נגד הזמן כדי להספיק לרשום את הקשר הניגרי לורנס ניקולאס, 22, שסגר את כל תנאיו עד לסיום העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת והוא צפוי לנחות הלילה בישראל. ניקולאס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מגיע מקבוצת פתיח קראגומרוק מהליגה הטורקית והחל ממחר בבוקר יעשו אנשי פתח תקוה את כל המאמצים לסיים בזמן את ענייני הבדיקות הרפואיות, הרישום בהתאחדות וקבלת השחרור הבינלאומי מההתאחדות הטורקית. ניקולאס משחק בתפקיד הקשר האחורי והוא השחקן אותו סימנו כמי שייכנס למשבצת הזר השישי בקבוצה.

במקביל מתנהלים מגעים בנוגע להתרת חוזהו של הבלם האיטלקי לורנזו פרמאטי, שלא צפוי להמשיך בקבוצה וכעת דנים עמו על פרטי ההסכם. בפתח תקוה לא פוסלים גם את הקפאת חוזהו של פרמאטי ותשלום שכרו עד לסיום העונה, כדי לפנות משבצת להחתמת קשר אחורי חדש.

בקבוצה קיבלו אמש בשורה מעודדת בנוגע לבלם הקפריסאי אנדראס קארו. לאחר צילום ובדיקות הסתבר שהפציעה שלו אינה חמורה והוא צפוי לשוב לאימונים כבר השבוע. קארו בספק למשחק נגד בני ריינה ביום שבת ורק לקראת סוף השבוע יוחלט אם הוא יכלל בסגל.

הבלם מואיז אדילהו שהחמיץ את המשחק נגד מכבי נתניה בשל פציעה, ימשיך להיעדר גם השבוע ובצוות הרפואי מנסים להכשירו למשחק נגד הפועל חדרה בעוד שבועיים.

מואיז אדילהו שחקן מכבי פתח תקוה לפני דין דוד שחקן מכבי חיפה
ייעדר גם מהמשחק הקרוב | דני מרון

מכבי פתח תקוה ניצחה שני משחקים רצופים ובשבת תנסה להמשיך במומנטום החיובי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי