אקס מכבי תל אביב: "מכבי חיפה זו הזדמנות טובה עבור לסובוי"

play
דניל לסובוי, מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה
חלאילי סיפק עוד ביצוע נפלא, מכבי חיפה בפסגה אחרי 0:2 אצל בית"ר 03:47

קשר העבר הרוסי ששיחק במכבי תל אביב לפני יותר מעשרים שנה, נשאל במולדתו על הרכש החדש של הירוקים: "יוכל להתקדם בעתיד לקבוצה אירופית חזקה הרבה יותר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אלכסיי קוסולאפוב שיחק מעל שנתיים בישראל בסוף שנות התשעים ותחילת האלפיים, כאשר היה אחד השחקנים הדומיננטיים במכבי תל אביב ובליגה הבכירה. הבוקר (שישי) קשר העבר הרוסי נשאל במולדתו על יכולותיו של דניל לסובוי להשתלב במכבי חיפה, שצירפה אותו בהשאלה מדינמו מוסקבה עם אופציית רכישה בתום העונה.

"אני חושב שאם הוא הציב לעצמו כמשימה לעבור לשחק בחו"ל, במיוחד במועדון כמו מכבי חיפה שמשחק בכל שנה במפעל אירופי, אז זו הזדמנות טובה עבורו. הוא יצטרך להוכיח את עצמו, אבל הוא עבר לליגה טובה באירופה וממנה אולי יוכל לעבור לקבוצה אירופית חזקה הרבה יותר. אם הוא יוכל להתקדם משם לאחת מחמש הליגות הבכירות? אולי אם הוא יוכיח את עצמו במפעל אירופי".

דניל לסובוי, שחקן מכבי חיפה
דניל לסובוי, שחקן מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה

לסובו רשם העונה 13 הופעות בדינמו מוסקבה לפני שעבר למכבי חיפה, במדיה ערך את הופעת הבכורה בשבת בטדי בניצחון על בית"ר ירושלים. הוא נרשם כישראלי בהתאחדות לכדורגל וכבר קיבל תעודת זהות, בתקווה להישאר בארץ גם בעונה הבאה לאור האפשרות של האלופה לרכוש אותו עבור 1.2 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי