מאמן העבר דני גולן לקה בלבו והלך לעולמו בגיל 64

play
יהיה זכרו ברוך. דני גולן ז"ל | אדריאן הרבשטיין
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 18.2 07:40

אבל גדול בכדורגל הישראלי. גולן אימן בין היתר את הפועל חיפה ומכבי פ"ת בליגת העל, הדריך גם את הפועל ר"ג, נוף הגליל והפועל פ"ת

(גודל טקסט)

אבל גדול נפל היום (ראשון) על הכדורגל הישראלי, כאשר מאמן העבר דני גולן הלך לעולמו בגיל 64 לאחר שלקה בליבו, והותיר אחריו משפחה המומה.

גולן עבד במשך שנים רבות כעוזרו של ניר קלינגר. ב-2004/5 החל לעבוד כמאמן ראשי במכבי צור שלום ולאחר מכן עבר למכבי עירוני קרית אתא, הפועל נצרת עילית, הפועל אשקלון, הפועל רמת גן. ב-2015/16 הגיע במהלך העונה למכבי פתח תקוה והצליח להשאיר אותה בליגת העל, חרף מצבה הקשה. לאחר מכן אימן בליגת העל גם את הפועל חיפה. בהמשך הדריך פעם נוספת את הפועל רמת גן, הפועל נוף הגליל והפועל פתח תקוה. בנו, עידן גולן, משחק בימים אלה בבוז'או הרומנית.

הלווייתו של מאמן העבר, תושב רמת ישי, תיערך מחר, לאחר שעידן גולן הצליח למצוא טיסה מרומניה ויגיע בזמן כדי לחלוק כבוד אחרון לאביו.

דני גולן מאמן הפועל חיפה
יהיה זכרו ברוך. דני גולן ז"ל | אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה ספדה למאמן העבר: "משפחת הפועל חיפה, הבעלים יואב כץ הצוות המקצועי, הניהולי והשחקנים המומים וכואבים את לכתו של דני גולן ז"ל בגיל 64 ושולחים תנחומים למשפחה. גולן ז"ל אימן בקבוצות רבות בליגות העליונות ובהן הפועל חיפה במהלך עונת 2016/2017. גולן הוביל את הקבוצה באותה העונה לניצחון 0:3 בדרבי החיפאי. בנו עידן המשחק כיום ברומניה גדל במועדון והיה שותף לזכייה בגביע המדינה ב-2017/2018. המועדון יקיים לפני המשחק בשבת מול בני סכנין טקס לזכרו של דני גולן. יהי זכרו ברוך".

הפועל באר שבע: "אנו מרכינים ראשנו עם היוודע דבר מותו של דני גולן ז"ל. דני היה עוזר מאמן הקבוצה בעונות 2010/2011 ו-2011/2012. לדני קריירה עשירה באימון קבוצות בשתי הליגות הבכירות. אנו משתתפים בצער משפחת גולן ומאחלים שלא ידעו עוד צער".

הפועל פתח תקוה: "אנו משתתפים בצערה של משפחת גולן, עם היוודע דבר מותו של מאמן הקבוצה בעבר, דני גולן. גולן אימן במועדון במהלך עונת 2017/18. אנחנו משתתפים בצער המשפחה ומאחלים שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי