הפועל חדרה מתכוננת להפועל ירושלים, בוראר החלים והתאמן

play
סמי בוראר שחקן הפועל חדרה המוצהב | שלומי גבאי
סמי בוראר שחקן הפועל חדרה המוצהב

אחרי שני ניצחונות רצופים חדרה רוצה להמשיך במומנטום: הקשר הבלגי החלים ממחלה ונטל חלק באימון הבוקר, אמיר ברקוביץ' החולה עדיין בספק לשבת (18:30)

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)
סמי בוראר הפועל חדרה
נשאר בחדרה. בוראר | שלומי גבאי

הפועל חדרה, שהשיגה שני ניצחונות רצופים, תארח בשבת את הפועל ירושלים לקרב תחתית נוסף ותנסה לצבור עוד נקודות כדי להיחלץ מהאיזור המסוכן בתחתית הטבלה (שבת, 18:30).

הקשר הבלגי סמי בוראר החלים ממחלה ונטל היום חלק באימון הבוקר ומסתמן שהוא יהיה כשיר לשבת. בוראר החמיץ מספר אימונים השבוע אולם חלה הטבה משמעותית במצבו וכאמור הבוקר הוא הצליח להשלים אימון מלא.

הקשר אמיר ברקוביץ' עדיין חולה ולא התאמן גם היום וכרגע הוא בספק למשחק. המגן הימני הצעיר רון אונגר, שנפצע השבוע באחד האימונים, סובל ככל הנראה מקרע ברצועת הקרסול ועל פי ההערכות הוא סיים את העונה. רגלו של אונגר גובסה וגם אם בתסריט האופטימי הוא יחזור לאימונים בתוך שלושה חודשים, נראה שהוא כבר לא ישחק במדי חדרה עד לסיום העונה הנוכחית.

במסגרת מסדר החולים והפצועים הדי גדול בקבוצה, מנסים בימים האחרונים להכשיר את הקשר עילאי טרוסט שמתאושש מקרע בשריר רגלו. טרוסט הגביר לאחרונה את קצב האימונים ובחדרה מקווים שיחזור לסגל, לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בעוד שבוע וחצי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי