בגלל הבחירות: משחקי גביע המדינה בשלישי הבא בסכנת דחייה

play
| שלומי גבאי
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.2 04:27

משטרת ישראל הודיעה להתאחדות לכדורגל כי בשל הבחירות המונציפליות, היא לא תוכל לאבטח גם את המשחקים באותו יום. גם משחק הכדורסל של מכבי ת"א בסכנה. ההתאחדות לא מתכוונת לקבוע תאריכים חדשים, ומצפה לפתרון מהמשטרה

(גודל טקסט)

האם משחקי גביע המדינה בכדורגל שאמורים להיערך ביום שלישי הבא יידחו? משטרת ישראל הודיעה להתאחדות לכדורגל כי בשל הבחירות המונציפליות, היא לא תוכל לאבטח גם את המשחקים באותו יום, על רקע כמות השוטרים הגדולה שתידרש לאבטח את כל מוקדי הבחירות ברחבי המדינה, ביום השבתון בישראל (27 בפברואר).

ההתאחדות לכדורגל לא מקבלת בשוויון נפש את החלטת המשטרה ולא מתכוונת לקבוע תאריכים חדשים לארבעת המשחקים בשמינית גמר גביע המדינה שנקבעו ליום הבחירות בשבוע הבא. מבחינת ההתאחדות לכדורגל צריך לקיים את המשחקים ב-27 בחודש וקיימת ציפייה שהמשטרה תמצא את כמות השוטרים הנדרשת אפילו שעמדת המשטרה ברורה והוצגה להתאחדות במכתב. מדובר בארבעה משחקים שלא דורשים כמות גדולה מדי של שוטרים ולכן בהתאחדות מצפים שהמשטרה תדע לאבטח אותם. מבחינת ההתאחדות לכדורגל הכדור עובר למשטרה שיכולה מבחינתה להוציא צו שאוסר על קיום משחקי הכדורגל באיצטדיונים המדוברים.

נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג, יו
"מצפה שיעשה מה שצריך כדי לעזור לנו להעניש את מי צריך". שר הספורט זוהר | ברני ארדוב

משחקי שמינית הגמר המתוכננים לאותו יום

מכבי נתניה נגד הפועל ירושלים

נוף הגליל נגד הפועל ראשון לציון

מכבי תל אביב נגד מכבי יפו

הפועל חיפה נגד מכבי פתח תקוה

משחק נוסף שעלול להידחות מיום שלישי הבא הוא המפגש בין מכבי עירוני רמת גן למכבי תל אביב בליגת העל בכדורסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי