אחרי תביעת הענק נגד הפועל באר שבע, מאור בוזגלו קיבל בשורה נהדרת

play
מאור בוזגלו | ברני ארדוב
מאור בוזגלו הדהים כשנשאל מי תזכה באליפות בליגת העל בכדורגל 19:49

בצל ההליך נגד קבוצתו לשעבר והתגובה החריפה, כדורגלן העבר קטף קמפיין חדש ומסקרן לצד אשתו מירן: "אני כל הזמן עובד איתה ואצלה"

(גודל טקסט)

שחקן העבר מאור בוזגלו הגיש תביעה על סך 2.6 מיליון שקלים נגד הפועל באר שבע, המועדון בו שיחק במשך ארבע עונות, בטענה להתנהלות לא חוקית וחובות כספיים. בצל התביעה והתגובה החריפה של המועדון מהדרום, בשורה משמחת פתחה את סוף השבוע עבור הפרשן והדיג'יי שקטף קמפיין חדש. בוזגלו הוא הגבר הראשון שמצטרף לנבחרת ARGANIA.

מותג טיפוח השיער המוביל שנמכר בפריסה של כ-6,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ ועובד בשנים האחרונות עם מירן בוזגלו אשתו, מצרף בצעד מפתיע לשורותיו את בוזגלו כשגריר המותג. כדורגלן העבר הוא הגבר הראשון שאיתו המותג בוחר לעבוד ולקדם באמצעותו את מוצרי הטיפוח לשיער ולזקן לגברים תחת ARGANIA MEN, מה שהופך אותו לחלוץ בצד הגברי. תמיד אומרים שכדורגלנים הם הגברים הכי מטופחים שיש, והנה הוכחה לכך.

בוזגלו סיפר: "אני שמח ומתרגש להצטרף למשפחת ARGANIA, החברה המובילה בתחום טיפוח השיער שקו מוצריה האיכותיים עשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר ומשלבים בין מסורות עתיקות לחדשנות טכנולוגית. אני גאה להוביל ולשתף פעולה עם מותג ישראלי כחול לבן".

זאת לא הפעם הראשונה שהזוג הנשוי מצטלם לאותו המותג, גם למותג האופנה רנואר מאור ומירן משמשים יחד כפרזנטורים. על העבודה לצד אשתו הוסיף: "אני כל הזמן עובד איתה ואצלה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי