הקבוצה האירית שתורמת לפלסטינים: "ישראל היא תמצית הרוע בעולם"

play
"מדי פלסטין" של בוהמיינס | אתר רשמי, מתוך טוויטר
דגלי פלסטין במשחקה של נבחרת ישראל נגד פורטוגל 00:31

אחרי ששיחקה ב"מדים פלסטינים" והעבירה עשרות אלפי יורו לארגונים בגדה המערבית, בוהמיינס תארח פלסטינים למשחק צדקה בדאבלין

(גודל טקסט)

מאז פרוץ המלחמה, הפכה בוהמיינס האירית לתומכת המובהקת ביותר בפלסטינים בעולם הכדורגל. הקבוצה מדאבלין פרסמה עשרות פוסטים פרו-פלסטינים ברשתות החברתיות, הוציאה מדים מיוחדים בצבעי הדגל הפלסטיני ששימשו אותה במספר משחקים, ואפילו אספה כספים ותרומות שהועברו לארגוני צדקה בגדה המערבית.

עכשיו היא רוצה לקחת את זה צעד אחד קדימה, ומתכננת לקיים משחק ראווה נגד נבחרת פלסטין באירלנד. היום הודיעה הקבוצה כי "אנחנו מצויים בקשר עם ההתאחדות הפלסטינית במשך מספר חודשים בניסיון לארגן משחק ראווה באצטדיון הביתי שלנו. השיחות נמצאות בשלב מתקדם, ומנסים לתאם תאריך מתאים".

על פי ההודעה, כל ההכנסות מ"משחק הצדקה" יועברו לארגונים שונים בגדה המערבית. בנוסף הודיעה הקבוצה כי העבירה תשלום שלישי לארגונים בגדה בסך של 8,000 יורו – כסף שנאסף בזכות מכירת המדים במהדורה מיוחדת, שמביעים תמיכה בפלסטינים.

מדי "פלסטין" של הקבוצה האירית בוהמיינס
"מדי פלסטין" של בוהמיינס | אתר רשמי, מתוך טוויטר

"הפלסטינים חווים טראומה יומיומית. מחובתנו לנסות להקל עליהם מפני תמצית הרוע בעולם", כתבו בצירוף סרטון מיוחד שהפיקו בשיתוף עם ילדים פלסטינים, שמצולמים משחקים כדורגל ברחבי יהודה ושומרון תחת הכיתוב "כל ילד זכאי להיות חלק מהמשחק".

בוהמיינס היא קבוצה יחסית גדולה במונחים של ליגת הכדורגל באירלנד. היא זכתה באליפות 11 פעמים והופיעה במפעלים אירופים 63 פעמים (לא כולל אינטרטוטו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי