הפועל חיפה מאושרת: "תומר יוספי אחד השחקנים הטובים בליגה העונה"

play
"רוני נזף בנו במחצית והרים אותנו. היינו חייבים להחזיר לו". יוספי | דני מרון
צפו: תומר יוספי כיכב, הפועל חיפה השלימה מהפך ענק מול מכבי נתניה 03:55

במועדון חגגו את הקאמבק והחמיאו לקשר שהשכיח את החיסורים בהתקפה: "הפך למנהיג שלנו". קורקה הצעיר יזכה ליותר דקות: "פוטנציאל גדול"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל חיפה אחרי הניצחון החשוב על מכבי נתניה אמש (שבת). האדומים התגאו בעיקר על כך ששוב רשמו קאמבק אחרי פיגור, ובכך הצליחו לעלות למקום השלישי – לכל הפחות עד המשחק של הפועל באר שבע מול בית"ר ירושלים. "היינו בדעיכה והיה חשוב לעצור את זה", אמר שחקן בקבוצה. "לא רצינו עכשיו להיכנס לכדור שלג עד תום העונה ולכן היה חשוב לנצח".

בקבוצה החמיאו לתומר יוספי, שהצליח להוביל את הקבוצה למרות החיסורים הרבים, בעיקר בהתקפה. "תומר אחד השחקנים הכי טובים העונה בליגה", קבע גורם בהפועל חיפה, "הוא מוסיף כל כך הרבה והעונה הוא גם הפך למנהיג שלנו".

גם יאלו קורקה זכה למחמאות בקבוצה יתנו לזר הצעיר של קבוצת הנוער יותר דקות מעתה. "הוא פוטנציאל גדול", אמרו במועדון, " יש לו משחק ראש טוב והוא אגרסיבי מאוד".

שחקן הפועל חיפה תומר יוספי
"רוני נזף בנו במחצית והרים אותנו. היינו חייבים להחזיר לו". יוספי | דני מרון

המאמן רוני לוי ממשיך לקצור מחמאות על כך שהוא צובר נקודות ומעמיד את הקבוצה היטב, חרף הסגל החסר והחיסורים המשמעותיים. כעת בקבוצה יתפנו למשחק הגביע מול מכבי פתח תקוה, כאשר מוחמד קמארה צפוי לחזור להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי