ערן זהבי חגג את סיום הבצורת עם מאפים והקדשה מיוחדת: "יש למה לחכות"

play
חגיגות אל תוך הלילה | מסך, אינסטגרם
צפו: מכבי ת"א כבשה 9 שערים, אך "רק" 4 מהם אושרו. ערן זהבי כבש ובישל 03:18

אחרי שהבקיע ובישל ב-0:4 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה, כוכב הצהובים חגג במועדון לילה עם אשתו וחברו ליאור נרקיס. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהבילוי והפחמימות שפתחו גם לה את התיאבון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שעלה מהספסל מול מכבי יפו והציל את מכבי תל אביב, ערן זהבי חזר לכבוש גם בליגה. הכוכב הבקיע ובישל לדור פרץ ב-0:4 על מכבי פתח תקווה והצהובים חזרו לחייך. אחרי שחגג עם בנו הבכור רוי שהיה מביא הכדורים וריגש את כולם, הכוכב המשיך את החגיגות אל תוך הלילה.

ערן זהבי, ליאור נרקיס | מסך, אינסטגרם
חגיגות אל תוך הלילה | מסך, אינסטגרם
והיו גם פחמימות | מסך, אינסטגרם

זהבי ואשתו שי חגגו את הניצחון והשער בצורה הטובה ביותר – עם חברים במועדון תל אביבי. הזוג המפורסם נפגש עם חברם ליאור נרקיס ואשתו ספיר במועדון ה"מלי מלו", שם הזמר המפורסם הקדיש לזהבי מסר מאחד משיריו בסטורי. "מילה שלנו יש לכם מה לחכות, ערן זהבי איזה גול!", צעק נרקיס למצלמה ונישק את זהבי המאושר שפירגן לו חזרה וכתב: "חולה עליו".

חוץ מהשירים והריקודים, האם קיימת דרך טובה יותר לחגוג ניצחון מאשר פחמימות טריות? התשובה היא כמובן שלא, ועל כן גם הכוכב הגדול של הכדורגל הישראלי, כמו כולנו, הרשה לעצמו להתפנק. זהבי תיעד את המאפים תוצרת סעיד אבולעפיה שהגיעו עד אליו למועדון והותיר את העוקבים להזיל ריר ולקוות לעוד תצוגה מבית היוצר שלו מול השער כבר במחזור הבא אז יגפוש את בית"ר ירושלים ואולי עוד קודם מול אולימפיאקוס.

עוד באותו נושא: ליאור נרקיס, ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי