"אם לא זכית באליפות במכבי, ישר מביאים שחקנים זרים והצעירים נשארים בצד"

play
אוהדי מכבי תל אביב | קובי אליהו
"מאמינה שמכבי חיפה תזכה באליפות וגביע, לא כל הצעה מחו"ל תגרום לעזוב" 17:33

ההחלטה לפרוש ("הפציעות עשו לי סמטוחה בראש, אני די שבור מנטלית"), התקופה בקריית שלום ("החלום היה להגיע לבוגרים") והעתיד ("יש כמה אופציות על השולחן"). ניסו קפילוטו מסכם קריירה ב-103FM

(גודל טקסט)

אחרי שהכריז על פרישה בגיל 34, ניסו קפילוטו התראיין בתוכנית הספורט של 103FM וסיכם את הקריירה – מודע החליט לתלות את הנעליים, התקופה בהפועל חיפה ומה קרה במכבי ת"א?

קפילוטו פתח את דבריו וסיפר מה הוביל אותו להודיע על פרישה מכדורגל באמצע העונה: "לצערי בשנים האחרונות תקפו אותי הרבה פציעות שעצרו אותי כל פעם מחדש מלחזור לעניינים. הפציעות האחרונות, מנטלית, עשו לי סמטוחה בראש והחלטתי שאני מפסיק כי אני פוגע בגוף".

האזינו לדברים

האם לא חשב למשוך בלאומית: "ירדתי עם נס ציונה ליגה, חתמתי לשנתיים והתכנון היה להמשיך עוד כמה שנים, כי הרגשתי שאני כן יכול וכן ברמה. אבל התחילה העונה ושוב נפצעתי ואז אחרי פגרת המלחמה שוב נפצעתי. היה לי מאוד קשה, במיוחד בראש, אני די שבור מבחינה מנטלית".

ניסו קפילוטו במדי נבחרת ישראל | GettyImages, James Williamson – AMA

על התקופה במכבי תל אביב והאם הוא חש פספוס: "להגיע לבוגרים זה היה החלום שלי כשהתחלתי לשחק כדורגל בגיל 7 בילדים של מכבי. הייתה עונה ששיחקתי 24 משחקים ודי תקעתי יתד, אבל במכבי אם לא זכית באליפות ישר מביאים שחקנים זרים ושמים את הצעירים קצת יותר בצד. כשהרגשתי שאני לא משמעותי החלטתי שאני רוצה לשחק ויצאתי להשאלות".

האם הוא מתכוון להישאר בכדורגל: "אני מאוד רוצה להמשיך בתחום, זה משהו שאני הכי טוב בו ויודע אותו הכי טוב. יש כמה אופציות על השולחן כרגע, אבל אני אקח לעצמי כמה ימים בשביל לתת לדברים לשקוע, כי האמת שמאוד קשה לי והיה לי יום די קשוח. אני בטוח שאשאר בכדורגל. כרגע אני קצת סובל פיזית והגוף קצת שבור, אבל הפציעות האלה הן חלק מהמשחק ואת הכאבים נסבול".

ניסו קפילוטו | מאור אלקסלסי

קפילוטו סיכם: "לאורך כל הקריירה שלי תמיד שיחקתי והתקדמתי מבחינה אישית. תמיד חיפשתי להתקדם והיה גרף של שיפור, אבל בהפועל חיפה הייתה הצלחה קבוצתית יחד עם ההצלחה אישית – ואז מבחוץ זה נראה שזה התפוצץ".

קפילוטו גדל במכבי תל אביב ובה החל את הקריירה. הוא שיחק במדי הצהובים בשנים 2006-2010 ולאחר מכן עבר למ.ס. אשדוד ולהפועל עכו. בעונת 2012/13 שיחק באלקי לרנקה וממנה חזר לישראל, לבית"ר ירושלים. קפילוטו שיחק עונה אחת בבית"ר, המשיך ממנה לסנט גאלן ואחרי עונה בשוויץ שב לקבוצה מהבירה. ב-2016 חתם בהפועל חיפה, הקבוצה בה הגיע לשיאו. קפילוטו זכה עם הקבוצה בגביע המדינה, הפך לבלם מוביל בליגת העל והוזמן לסגל נבחרת ישראל, בה ערך שתי הופעות. הוא שיחק בהפועל חיפה שבע שנים וחצי, עד שבתחילת פברואר 2023 חתם בסקציה נס ציונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי